Cover me but worth all the effort (IV)

(I) | (II) | (III)

Am mai adunat frumos o tură de coveruri care m-o impresionat în mod deosebit.
Am pus la ascultat versiunile acoperite, iar AICI, le-am pus toate 18 amintite.
Audiţie plăcută

Flume
Original: Bon Iver
Cover: Peter Gabriel

Sunt foarte plăcut surprinsă de cover, dar tot originalul îmi place mai mult. Cui nu-i plac tremolo-urile din vocea lui Justin, o să găsească mai fain coverul.

All For the Best
Original: Miracle Legion
Cover: Thom Yorke

Bilă albă pentru nota electro care o dă Thom piesei, deşi nici originalul nu e de ignorat (pop-rock alternativ care suna foarte bine).

Sleep All Summer
Original: Crooked Fingers
Cover: The National feat. St. Vincent

Titlul spune tot, e una din piesele perfecte de leneveală vara, tolănit la umbră, în iarbă. Coverul îmi place puţin mai mult, în mare parte din cauza timbrului vocal al lui Matt. Plus că, mi se pare că vocile pe cover se potrivesc mai bine decât pe original.

Always On My Mind
Original: Elvis Presley
Cover: Mary Elizabeth McGlynn

Nu mi-o plăcut niciodată rock’n’roll-ul în mod deosebit, varianta lui Elvis mă plictiseşte până la somn. În schimb coverul mi se pare că sună deosebit de bine.

Feel Like Going Home
Original: Yo La Tengo
Cover: Bon Iver

Deosebit de frumoasă melodie, in oricare interpretare. Foarte bine mi se pare că o ales Justin pe Yo La Tengo pentru cover; i se potriveşte de minune.

Hyper-ballad
Original: Björk
Cover: The Twilight Singers

Să faci cover Björk mi se pare o treabă foarte grea. Mulţi o încercat, aproape la fel de mulţi o dat greş. The Twilight Singers însă nu se încadrează în categoria asta, facând un Hyper-ballad complet diferit, dar la fel de frumos.

Stephanie Says
Original: Lou Reed
Cover: Emiliana Torrini

Mi se pare ciudat că pe cât de rece pare gagica asta (Stephanie), pe atât de caldă e piesa, iar Emiliana aduce în plus şi o stare de visare în lanu de iarbă. Dar e foarte faină, în oricare din variante.

This Must Be the Place
Original: Talking Heads
Cover: MGMT

Coverul e înregistrat la unul din primele concerte MGMT, pe la ceva universitate din State, cu un public de 20-30 de oameni, în mijlocul zilei. Se şi aude cum la un moment dat falsează/râd în mijlocul versurilor. Cu toate astea îmi place foarte mult miserupismul care îl emană.

Cinnamon Girl
Original: Neil Young
Cover: Radiohead

Îmi place de Radiohead câd se mai apucă aşa să mai facă câte-un cover. Până acuma nu m-o dezamăgit, şi nici în cazul deja arhicunoscutei piese a lui Neil nu fac excepţie.

About cherrypick


3 responses to “Cover me but worth all the effort (IV)

Lasă un comentariu