Cover me but worth all the effort (II)

Asa cum ma asteptam, si cum precizam aici am revenit😀

Fake Plastic Trees

Original: Radiohead
Cover: Marillion

Mi s-a parut foarte ciudat la inceput ideea ca Marillion face cover Radiohead, dar e unul care suna foarte bine, asa ca – la urma urmei – de ce nu?

Heartbeats

Original: The Knife
Cover: José González

Prima data am facut cunostinta cu coverul, din pricina reclamei de la tv-ul Sony Bravia. Cand am cautat pe iutub clipul am gasit si originalul. Am dat sa mearga, am ramas foarte surprinsa si, mai ales, ferm convinsa ca The Knife e coverul. Dupa ceva search-uri pe google am constata ca ma inselasem. In schimb am facut cunostinta cu foarte faina trupa The Knife. Imi plac foarte mult ambele variante, depinzand de starea de spirit.

Mad World

Original: Tears for Fears
Cover: Gary Jules

Imi place mult mai mult coverul. Vocea lui Gray Jules imi induce o stare mult mai misto🙂

Gary Jules – Mad World

Stop in the Name of Love

Original: Diana Ross and the Supremes
Cover: Bang Gang

Aici, fara indoiala, prefer coverul. Piesa asta a fost ultra difuzata pe mcm prin 2001 si de atunci am ramas indragostita de ea. Interpretarea islandezilor mi se pare excelenta, plus ca are un clip foarte dragut

Knocking on Heaven’s Door

Original: Bob Dylan
Cover: Guns’n’Roses

Desi varianta G’n’R e mult mai cunoscuta, prefer cea a lui Dylan, chiar daca in mare parte pentru ca am un soft spot pentru el😀

Easy

Original: Commodores
Cover: Faith No More

Trebuie sa mentionez in primul rand ca am ceva cu Faith No More si pur si simplu nu imi plac, cu f mici exceptii. Asta e una din ele. Piesa mi se pare foarte faina, iar varianta Patton and co. intrece in mintea mea pe cea a baietilor de la Commodores (poate si amintirile misto aduc puncte in favoarea FNM😀 )

Crazy

Original: Seal
Cover: Alanis Morissette

Imi plac vocile amandorura asa ca nu ma pot hotara care varianta o prefer. Piesa e foarte misto🙂

I Will Survive

Original: Gloria Gaynor
Cover: CAKE

In amintirea tuturor chefurilor din liceu o sa optez oricand pentru varianta originala. Ah, the memories :))

Se prea poate sa urmeze si o partea a IIIa, depinde in ce foldere uitate de lume ma mai bag in viitor, sau de ce bunatati mai dau pe net🙂

About cherrypick


2 responses to “Cover me but worth all the effort (II)

Lasă un răspuns

