Cover me but worth all the effort (I)

Adica post despre coveruri care imi plac sau nu, dar care mi-o ramas in minte

Simple Man

Original: Lynyrd Skynyrd
Cover:
Deftones

Oricat de mult imi place originalul, Deftones o facut o treaba foarte buna aici si o scos un cover ex-ce-lent care apare pe albumul lor B-Sides (pe care mai is si alte coveruri, ca de exemplu cel dupa No Ordinary Love cantata in original de Sade – varianta Deftones imi transmite mai multe decat originalul)

In the Flesh

Original: Pink Floyd
Cover: Psychotic Waltz

Desi cred ca e imposibil sa faci cover calumea dupa PF (decat daca esti Anathema si canti Comfortably Numb superb), Psychotic Waltz se descurca bine la capitolul asta. Varianta mai energica si mai metalica a piesei In the Flesh, care suna incredibil de bine si in cazul al 2lea

The Boho Dance

Original: Joni Mitchell
Cover: Björk

Cover pentru un tribute to Joni Mitchell. Nu stiu cum suna restul pieselor de pe respectivul album, dar daca is macar pe jumatate la fel de misto ca si coverul Björk, Joni se poate simti foarte norocoasa

Bjork

Some Velvet Morning

Original: Nancy Sinatra & Lee Hazlewood
Cover: My Dying Bride; Slowdive

Piesa asta cred ca e una din piesele cu cele mai multe coveruri. Eu le stiu bine pe cele mai sus amintite si ambele imi plac mai mult decat originalul. Vocea lui Aaron merge perfect cu piesa pe coverul MDB, iar cei de la Slowdive ii dau pise, prin stilul lor shoegaze o atmosfera foarte misto.

How Soon Is Now

Original: The Smiths
Cover : Tatu

Why on Earth would you do that? Nu stiu cine le-o indemnat pe cele 2 copile sa faca cover dupa piesa asta superba si cum o crezut ca o sa egaleze vocea lui Morrisey. Trist e ca sunt multi carora le place fara sa stie originalul superb din spatele copiei.

Epitaph

Original: King Crimson
Cover: In The Woods…

Foarte buna interpretarea celor de la In The Woods…, dar pentru mine Epitaph inseamna KC, si invers, mai ales ca e piesa care m-o facut sa ascult si sa indragesc foarte tare King Crimson. Oricum, cui ii place originalul trebuie sa incerce si coverul.

I Want You

Original: Marvin Gaye
Cover: Massive Attack feat. Madonna

Votez categoric pentru varianata Massive si Madonna. Varaianta originala mi se pare lalaita si spalacita, pe cand ‘upgrade-ul’ facut de Massive expira si insipra erotism (se poate observa si in clip, caracterisitc Madonnei)

Love My Way

Original: The Psychedelic Furs
Cover: Grant Lee Phillips

M-am indragostit de cover. Poate daca auzeam intai originalul aveam alta parere, dar asa – sunt pro cover all the way. Grant Lee Phillips face o treaba excelenta pe albumul lui de coveruri Nighteeneighties. Ah, GLP este the Stars Hollow troubadour (adica nenea care canta pe strazi in Gilmore Girls)

Spaceman

Original: Babylon Zoo
Cover: The Kovenant

O noua perspectiva a hitului pe care am dansat la nenumarate chefuri. Imi plac ambele variante la fel de mult, dar pe The Kovenant nu stiu daca as dansa ;))

Teardrop

Original: Massive Attack
Cover: José González

Foarte misto varianta om+chitara in stil propriu José González, dar Massive Attack sunt Massive Attack. Nuff said😀

Bonusul muzical al postului: Simple Man de la Deftones, pentru ca suna prea bine😀

Acel (I) subliniaza faptul ca e foarte posibil sa mai urmeze posturi pe aceeasi tema cu chestii uitate sau ulterior descoperite. Nu am amintit de Nouvell Vague pentru ca le-am dedicat un intreg post

P.S. Nu imi plac posturile fara poze, asa ca va tratez cu o poza cu Björk (ma rog, fan art), covered in flames, pentru ca m-o inspirat pt titlul postului (versuri din piesa Cover Me)

postat de: cherrypick

About cherrypick


3 responses to “Cover me but worth all the effort (I)

Lasă un răspuns

