top 5 #13: albums I listen to cause of my brother

Într-o vreme se ducea o bătălie grozavă de sunete pe hol. O muzică dintr-o parte, alta din cealaltă, și discuții că muzica ta e mai proastă ca a mea. Evident, aveam un fond comun destul de mare, dar acum o crescut substanțial. Asta pentru că amândoi am luat din muzica celuilalt, și am ajuns să ne placă din cauza unei piese/unui album auzite excesiv.
Mai jos, cele mai ciudate shifturi ale mele. Albume, ba chiar trupe, care nu-mi plăceau deloc și care o ajuns să-mi placă (foarte) mult, din cauză că le-am auzit f mult la Mihai.
top 5 #13: albums I listen to cause of my brother

o seară la fel de blurry ca poza, prin 2007; una din pozele mele preferate

O arhiva cu toate piesele, aici.

1. Mr. Bungle Retrovertigo

Într-o dimineață m-am gândit să îmi pun California pe player. Era ceață și rece și aud Now I’m finding truth is a ruin – un vers ce o stat multă vreme ca status al lui Mihai. În următorul moment îmi zice să ascult atentă că o să dau de multe statusuri de-ale lui pe albumul ăsta. Am ajuns să-l ascult pe repeat și să-mi placă foarte mult.

2. Spiritual Front – Love Through Vaseline

La el am auzit prima dată piesa asta, pe repeat, în ceva seară foarte veselă. Mi-o dat apoi tot albumul Armageddon Gigolo, și așa o început o mare pasiune pentru Simone & co.

3. Dog Fashion Disco – My Sweet Insanity

Adultery e încă un album plin de statusuri, care inițial nu-mi plăcea deloc, dar într-o zi, când Mihai asculta piesa asta pe repeat m-o pălit și pe mine cât de bine sună.

4. Katatonia – Saw You Drown

Unul din puținele albume metalice care încă le mai ascult, și de fiecare dată cu mare plăcere e Discouraged Ones, care o rulat mult la Mihai în playlist, iar piesa asta e prima care mi-o atras atenția. Foarte addictive.

5. EluviumRadio Ballet

Mi-o trimis-o într-o seară iar în mometul ăla m-am îndrăgostit nu doar de Copia, ci cam de orice înseamnă Eluvium.

About cherrypick


4 responses to “top 5 #13: albums I listen to cause of my brother

Lasă un comentariu