top 5 #15: goodbye October

Daca aș putea alege, aș vrea să fie octombrie tot anul. Mai ales un octombrie ca cel ce tocmai se incheie. Cu exceptia câtorva zile cu ploaie, vremea o fost absolut superbă: cer senin, ploaie de frunze, miros de toamna. Pe scurt, vreme numai buna de plimbare (cu bicicleta sau pe jos). Deși am avut stări și dispoziții foarte bune, n-am avut nici un chef de blog, și de net în general, așa că am fost ceva mai absentă, și cam întârziată cu toate. Până și postu ăsta e la câteva zile după data obișnuită.
Așa, deci, mai jos, cele mai ascultate 5 piese în căști, la player, pe afară. Piesele care ar face parte din soundtrackul frumosului octombrie care se termină.

top 5 #15: goodbye October


23 octombrie 2010

O arhiva cu toate piesele, aici
1. Arcade Fire – We Used To Wait
De fiecare dată când mă uit la asta îmi vine să mă iau și să mă duc pe străzi. Pe oricare, una după cealaltă.

2. Spiritual Front – German Boys
Un ritm excelent, de mai că îți vine să dansezi pe stradă.

3. The National – Geese of Beverly Road

We’ll take ourselves out in the street
And wear the blood in our cheeks
Like red roses

4. The Smiths – How Soon Is Now?
O piesa alltime favourite de-a mea, la care revin din când în când, cu ascultări obsesive.

5. Uzi & Ari Papercuts
Am început să ascult recent trupa asta, iar Papaercuts s-o lipit de mine ca un magnet.

About cherrypick


Lasă un comentariu