Sophia – There Are No Goodbyes

Mă dădeam liniştită pe net când am văzut coperta de la Sophia,  There Are No Goodbyes. Mi-o plăcut instantaneu, dar eram convinsă că e ceva gagică ce cântă mediocru.


După prima piesă începeam căutările să văd ce e de fapt cu  trupa asta. Am afalt că Sophia există din 95, şi albumul de faţă e nr.6.  În spatele acestora se află de fapt Robin Proper-Sheppard şi un grup de muzicieni intitulaţi the Sophia collective.

There Are No Goodbyes e probabil cel mai mişto album de despărţire pe care l-am ascultat (de fapt, împreună cu The End Is Beautiful a celor de la Echolyn, dar aia e altă discuţie). E trist dar fără să fie depresiv, e simplu şi sincer. Mi-l şi închipui pe Robin cântând cu un zâmbet amar şi tristeţea-n privire

Come on, come on
Baby can’t we sing this song?
Or maybe we can just dance our sad dance to Sad Eyes?
Come on, come on
Baby where did we go wrong?
Can’t we just dance our last dance to Sad Eyes?

(A Last Dance (To Sad Eyes))

Ea nu aruncă cu scrumiera sau cu vaza în capul lui. El nu o face în toate felurile de jos în timp ce ea îşi vede toate hainele căzându-i, de pe geam, la picioare. Doar îşi dau seama că din diverse motive mărunte nu mai merge.

And as we lie side by side with the tears rolling down our cheeks
I ask „How can you love someone that just sees the hate in everything?”
I thought you were a fighter
But in the end I guess you lost your faith in me
But I don’t blame you for leaving 


(Leaving)

Chiar dacă se termină, nu e gata pe de-a-ntregu. Rămân celelate mărunţişuri. Alea care care te fac să zâmbeşti şi după 3 ani, şi de care o să-ţi aminteşti probabil la 60. Pentru că, probabil, chiar nu există cu-adevărat un adio în cazurile de genu.

I lost my head in a landslide
I should have seen it coming
But you took me surprise
Well fold me up gently
And tuck me away into your silence
Where I will sleep
Safe in the secrets that bind us
because…
There are no goodbyes


(There Are No Goodbyes)

E o poveste faină albumul ăsta. Mi-am adus foarte tare aminte de Lo Bueno de Llorar.

About cherrypick


2 responses to “Sophia – There Are No Goodbyes

Lasă un comentariu