top 5 #10: songs to dance to when nobody’s watching

Nu știu cum sunteți voi, dar eu am câteva piese care îmi place să mi le pun când îs singură și nu ma vede nimeni, și să dansez prin casa pe ele. Cu volumul la maxim, cu mine cântând frânturi din piese, un soi de guilty pleasures, așa.
top 5 #10: songs to dance to when nobody’s watching

poza screenshot*

O arhiva cu toate piesele, aici.

1. Marvin Gaye & Tammi TerrellAin’t No Mountain High Enough
Cântatul la perie/uscător/creion/sticla de jumate/orice altceva ce poate sta pe post de microfon, pe voci, evident, e mai mult decât binevenit.

2. Catatonia Mulder and Scully
Îmi amitesc perfect că eram în a 5a când MCM difuza foarte mult piesa asta. Și stăteam să o urmăresc, când o dau, și dansam pe ea prin casă. Una din puținele piese care mi le amintesc așa bine din perioada aia 🙂

3. Everlast (feat. N’Dea Davenport) Love for Real
Piesa asta îmi place foarte mult, dar nu mi se pare că are neapărat un ritm dansant, de aia oriunde altundeva decât acas, singură, n-aș dansa pe ea

4. Citizen Cope – Son’s  Gonna Rise
Am auzit prima dată piesa într-un serial (One Tree Hill) precedat de următorul dialog

„You know what I always do when I need to feel better.”
„Drink?”
„No. Dance!”


5. Snoop DoggSensual Seduction
Pentru că e o melodie pe care să te prostești, și cel mai bine o faci acasă, când ești singur 😉

* nu-mi place deloc piesa, dar asta e: credits must be given 🙂

About cherrypick


3 responses to “top 5 #10: songs to dance to when nobody’s watching

  • Mishu

    Foarte tare ideea de top, am si eu zeci de melodii din astea pe care dansez numai in casa. E foarte interesant ca unii oameni nu inteleg ca poti sa asculti muzica „buna” si in acelasi timp si muzica „usoara”. De exemplu unii s-au mirat foarte tare cand le-am pus Sandra – Everlasting Love. Se pare ca nu sunt un rocker „adevarat”, poate mai degraba dancer 🙂

  • clown23

    roacherii adevarati danseaza pe orice! se stie doar.
    cum maria-i plecata de-acasa pe bicicleta, hai sa ne intrecem in comentarii 😀 eu mi-am pus tags pe lastfm la piesele de dansat singura prin casa – nu cumva sa le uit. ar fi asa: sleep (bang gang), black coffee (tricky), ava adore (the smaaaasshing pumpkins), my body is a cage (arcade fire), jigsaw falling into place (radiohead) siiiii discografia (morphine).

Lasă un comentariu