top 5 #6: summer moved in

1 iunie nu e doar ziua copilului, ci și începutul verii, așa că azi o să vă zic piesele care îmi amintesc cel mai mult de vară. Coincidental, e și prima zi din luna asta în care am văzut soarele și nu o plouat. Cel puțin nu încă.
Și de data asta o rămas foarte multe pe dinafară, mai ales că vara, cu vacanța ei și tot ce e asociat cu vacanța, poate rămâne foarte ușor în minte cu muzica ce rulează în boxe și căști. Dar le-am ales pe cele mai semnificative mie. Cu greu.
top 5 #6: summer moved in

poza de exoticpeach

O arhiva cu toate piesele, aici

1. Frou FrouBreath In
Ritmul forte ușor și visătuor al piesei mă face tot timpu să mă gândesc la seri faine de vară, haine subțiri și terase cu prieteni.

2. Emiliana Torrini Unemployed In Summertime
De când am auzit-o prima dată, în iarna 2005-2006, m-o dus cu gândul la vară, când urma să nu am nimic de făcut, decât să mă plimb și să ascult muzică.

3. The Smashing Pumpkins1979
Pentru că mă face să mă gândesc la vacanțele de vară de când eram în liceu.

Junebug skipping like a stone
With the headlights pointed at the dawn
We were sure we’d never see an end
To it all


4. Kings of ConvenienceI’d Rather Dance With You
Pentru all the summer flings, din locuri în care am stat puțin, și unde nu m-am mai întors.

The music’s too loud and the noise from the crowd
Increases the chance of misinterpretation
So let your hips do the talking
I’ll make you laugh by acting like the guy who sings
And you’ll make me smile by really getting into the swing


5. Ultra Orange & EmmanuelleSing Sing
Ritmul piesei mă face să vreau să fug prin câmpuri cu iarbă până la brâu.

About cherrypick


1 responses to “top 5 #6: summer moved in

Lasă un comentariu