God Is an Astronaut @ The Silver Church [12.04.2011]

Probabil ați citit deja o grămadă de review-uri și păreri, dar eu am așteptat să se așeze puțin treburile în capu-mi, să îmi mai dispară din rânjet, etc.

Mă gândesc la concertu ăsta de anu trecut, când s-o anunțat. Mi-am sâcâit pritenii bucureșteni să-mi ia bilet încă de când s-o pus în vânzare. Deci nu are rost să zic ce așteptări am avut de la el. Dar, cum o zis-o deja Andreea, când ești la locul potrivit cu oamenii potriviți să vezi o trupă f f faină, nu are cum să nu iasă bine.

Când o urcat băieții pe scenă, aveam deja niște emoții foarte mari, care s-o intensificat foarte tare pe prima piesă, Remaining Light, iar la a 2a , Fragile, deja mi se înmuiaseră picioarele și eram psihic pe alta lume. Fragile o fost pentru mine ca un soi de portal într-o transa extraordinară indusă de oamenii de pe scenă. Până la finalul concertului, nu-mi amintesc decât muzică – cu sunet excelent – sub formă de nebunie, 4 oameni pe scenă trăind fiecare moment pe care îl produceau, multe aplauze, priviri de încuviințare de la prietenii din jur: o confirmare că ceea ce se întâmplă e adevărat, și chiar la nivelul înalt la care văd și simt eu lucrurile.

Un mare bonus pentru proiecții și pentru multitudinea de ecrane de pe marginea Silver-ului unde am putut să-i văd pe trupeți când nu aveam acces vizual complet la scena.

Mi s-o părut că s-o terminat repede, deși o cântat 13 piese. Îmi dau seama că îi cam stoarce de puteri să cânte cum au cântat. Dar o fost unul din concertele alea care aș fi vrut să nu se mai termine. Da, o fost ATAT de frumos o fost.

Nu știu cum de o cântat atât de multe piese de pe All Is Silent, All Is Bright – preferatul meu – dar mă bucură asta foarte foarte mult. Mai ales Fragile și Forever Lost. Probabil daca era si piesa All Is Violent All Is Bright, era deja prea mult pentru mine.

Foto și video, pe hypstreet, facute de David. Eu m-am dus cu mainile în buzunar, să pot să mă las cu totu dusă de val. Pentru cine e curios sa vada ce o cantat, aici

About cherrypick


3 responses to “God Is an Astronaut @ The Silver Church [12.04.2011]

Lasă un răspuns

