Twin Machine #1: La noi în sat, pe autostradă

 

Sal’tare dragi cititori zgomotoşi ai Babylonului! It’s me, Susana… Am cam lipsit o perioadă, dar acum am revenit. Şi am revenit cu o nouă rubrică, mai precis Twin Machine. Am facut această rubrică cu scopul de a posta periodic 2 cântece care mă încântă în ultima vreme, cântece pe care vreau sa le impart cu voi. Şi sper să vă placă…

Prima ediţie, prin întâmplare sau nu, e ceva mai patriotică, pentru că deh… avem şi noi ceva muzică bună pe la noi. So let’s get started!

1. The Mono JacksWe’re All Getting Older

Săptămâna trecută am avut ocazia să îi văd live în Timişoara pe cei de la Mono Jacks, şi chiar m-au impresionat. E una dintre trupele care live au acel ceva, care pe album nu îl găseşti. În timpul concertului am remarcat melodia de mai sus, care a sunat în cel mai imens şi rock’n’roll mod posibil. A fost genială. Şi au cântat-o şi la bis. Varianta de pe album, ascultând-o ulterior, m-a cam dezamăgit, e mult prea mellow, nu sună la potenţialul maxim. Dar totuşi o să o postez pe asta, de dragul live-ului uimitor pe care l-am auzit.

2. Nivel ZeroAscultă vântul afară

Nivel Zero? Poate puţini aţi auzit de ei, sau poate mulţi, depinde cât de mari fani Robin And The Backstabbers sunteţi. Sau cât de din Miercurea Ciuc sunteţi. Nivel Zero a fost trupa în care a cântat pe vremuri Andrei Proca (aka Robin) din RATB. Erau un fel de „trupa liceului” Octavian Goga, unde am terminat şi eu de altfel. Şi cântau ceva foarte Nirvana-inspired. Eram printr-a 7-a cred pe cand erau ei în acţiune… dar îmi aduc aminte de ei, pletoşi, nervoşi, cu chitările după ei prin pauze, pe coridoare, pe la chioşc. Erau simpatici. Ascultă vântul afară este varianta originală a Vânătorii Regale, piesă devenită destul de faimoasă în ultima vreme. Mai am şi alte piese Nivel Zero… Poate le scot la iveală cu ocazia următoarelor ediţii Twin Machine. Stay tunned😉


4 responses to “Twin Machine #1: La noi în sat, pe autostradă

Lasă un răspuns

