top 5 #17: pray for warmth and green paper

Toamna începe să se arate tot mai tare, aia friguroasă, și cu nori mulți și ploi reci. Și pentru că frigul din vârful degetelor nu trebuie să ne ajungă și-n interior, am adunat 5 piese care mă încălzesc instant când le aud, mai ales toamna asta.
Titlul îi aparține lui Nick Drake, chiar în piesa de mai jos, dar mi-a fost insuflat de Vic (n-are link, deși e peste tot pe internet), involuntar😉

top 5 #17: pray for warmth and green paper

poza de argentoliquido

O arhiva cu toate piesele, aici.

1. Patrick WatsonFireweed
Am găsit piesa recent, pe acest video. Ambele o devenit obsesii imediate. Cred că m-am uitat de mai bine de 20 de ori într-o zi la filmuleț. El, și vocea minunata a lui Patrick, îmi dau instant un sentiment warm and fuzzy.

2. Nick DrakeAt the Chime of the City Clock

A city freeze
Get on your knees
Pray for warmth and green paper


3. Halves Growing & Glow
De pe poaspătul debut minunat, un album perfect de ascultat toamna. Pe piesa asta o putem auzi și pe Amy Millan (Stars, Broken Social Scene), cu vocea ei moale și plăcută.

4. Lampshade Because Trees Can Fly

And you’ll take my feet
In your hands
Breathe life in me again


5. Damien Rice Volcano
O piesă atât de rece ca mesaj, dar atât de caldă prin linia melodică și combinația de voci.

About cherrypick


6 responses to “top 5 #17: pray for warmth and green paper

Lasă un răspuns

