Bon Nit

Va scriu de noapte buna dar si ca sa va prezint pe cel mai nou colaborator la Babylon Noise: Susana. Bun venit!

Nu am mai avut timp pentru blog pentru ca s-au intamplat destule din vara pana acum. Am fost la ceva concerte, printre care

Master Musicians of Bukkake – unde l-am intalnit din nou pe Timb Harris (violonistu Estradasphere/Secret Chiefs 3)

Makonouchi Bento la evenimentul Local Records in Barcelona

Apoi am destul de mult de lucru la universitate, unde pe cat e de fun, pe atat e de serios si academic.

Am mai fost la festivalul Hydrophonia(workshopuri si auditii cu sunete inregistrate sub apa), unde l-am intalnit pe Kim Cascone. Cel mai recent concert a fost Afrocubism: cei mai buni muzicieni din Mali cu ce a mai ramas din Buena Vista Social Club.

In ultima vreme m-am ocupat mai mult de sunete, decat de muzica. Intr-o duminica dupa-amiaza am fost in port sa inregistrez valuri.

Si sper ca pana in iarna sa termin lucrul la versiunea alpha freesound 2.0.


Lasă un răspuns

