top 5 #11: summer moved on

Pe la sfârșitul fiecărui august încep să simt că se termină vara. Nu mă deranjează deloc pentru că înafara de vacața cea mare, nu mi-o plăcut niciodata prea mult nimic la ea. Îs convinsă că o să mai fie cel puțin un val serios de căldură, dar deocamdată se simte: pentru prima data din mai încoace am simțit nevoia să-mi iau șosete în casă; aud copii pe la toate colțurile plângându-se că începe școala și se întunecă tot mai repede.
Acestea fiind spuse, cele 5 piese care mă duc instant cu gândul la sfârșit de vară.
top 5 #11: summer moved on

poza de Martina Skrobot

O arhiva cu toate piesele, aici.

1. The CureThe Last Day of Summer
Amintiri dulci-amărui din liceu. Îmi place foarte foarte mult versul „But the last day of summer never felt so cold”

2. A-HaSummer Moved On
Una din puținele piese difuzate pe la toate radiourile și pe toate canalele de muzica de la TV care mi-o plăcut din start f mult, și încă îmi place.

3. Marillion Childhood End?
Pentru că, în mintea mea, vara contează cu adevărat doar când ești copil🙂

4. Porcupine TreeLazarus
Ritmul muzicii, vocea soft a lui Wilson si versul „Golden summers just holding you” îmi dau una din cele mai puternice senzații de sfârșit de vară.

5. Library TapesA Summer Beneath the Trees
Pentru verile pierdute sub umbre groase ale copacilor la țară, la bunică-mea.

About cherrypick


4 responses to “top 5 #11: summer moved on

Lasă un răspuns

