eksi ekso

*bunătăţi de sub copertă*

Sunt trupe care pur și simplu trec neobservate. Iar de unele e chiar mare păcat. Pe Eksi Ekso i-am găsit intr-o noapte, când am decis să-i ascult pentru că mă amuza numele, dar mai ales pentru că-mi plăcea coperta.

Am găsit un album în principal post-rock, dar unul ceva mai special; cu un amestec de instrumente excelente, și o voce pe măsură din când în când. Am mai menționat albumul I Am Your Bastard Wings în marele top din 2008. O trecut 2 ani de când l-am descoperit, și încă îl ascult periodic, și cu foarte mare plăcere. Pentru că atunci când te aștepți mai puțin apare o vioară, o trompetă, sau cine mai știe ce instrument care îi face pe cei de la Eksi Ekso speciali. Ca dovadă, The Choir Will Always Sing

În curând trebuie să le apară albumul numărul 2 – Brown Shark, Red Lion. Sper să fie cel puțin la fel de reușit.

About cherrypick


One response to “eksi ekso

Lasă un răspuns

