top 5 #3: songs for a Saturday afternoon

De mică am fost învățată să-mi fac temele sâmbătă dimineața ca după-masa sa am timp să fac ce vreau și ce îmi place mie: să ies în parc, să mă uit la tv, să citesc, sau cine mai știe ce. Așa că, de atunci, mi-o intrat în subconștient un sentiment de liniște și libertate totală care îl asociez întotdeauna cu sâmbăta după-masa.

Între timp s-o adunat și o serie de piese care îmi face plăcere în mod special să le ascult sâmbăta, iar mai jos îs preferatele 5.

Enjoy!

top 5 #3: songs for a Saturday afternoon

poza de Julia Trotti

O arhivă cu toate piesele, aici
1. Live Lightening Crashes
Deși e o piesă foarte tristă, îmi dă sentimentul ăla de liniște pe care îl aminteam mai sus de fiecare dată când o ascult.

2. Manic Street PreachersMotorcycle Emptiness
O fi având ea versuri depresive, dar muzica îmi dă o stare f bună.

3. The VerveBittersweet Symphony

I let the melody shine, let it cleanse my mind , I feel free now.


4. New RadicalsYou Get What You Give
Țin minte perfect o sâmbătă când mă pregăteam să mă duc în parc cu niște prietene, în primăvara lui 2000 și era pe MCM în timp ce mă pregăteam. O fost o zi foarte simplă și frumoasă, pe care o asociez tot timpul cu piesa asta.

5. Pulp Like a Friend
Pentru explozia de ritm de la jumătatea piesei…e ca o zi de sâmbătă în care te hotărăști pe moment să faci un roadtrip în apropiere, doar ca să ieși din oraș, cu muzica urlându-ți în urechi și unu-doi prieteni buni lângă tine.

About cherrypick


3 responses to “top 5 #3: songs for a Saturday afternoon

Lasă un răspuns

