top 5 #2: sleeping is giving in

Multă lume consideră că ziua o să-ți meargă așa cum îți impui tu dimineața. Dacă te trezești cu zâmbetu pe buze o să ai o zi bună, dacă te trezești cu fața la saltea o să-i dictezi ton prost.
Eu îs de părere că dacă îți alegi primele piese din playlist bine, îți începi ziua la fel. Un ritm bun îți poate rămâne în cap tot restu dimineții.
Așa că, ca al doilea top 5, o să vă zic piesele mele preferate de dimineață, alea care îmi dau un boost de energie pozitivă când am nevoie de ea.

top 5 #2: sleeping is giving in

poza de Emma Hartvig

O arhiva cu toate piesele, aici
1. Massive Attack Unfinished Sympathy
Muzica piesei ăsteia mi s-o părut tot timpul de un optimism crescând de la început la sfârșit. O fost piesa de început ziua multă vreme după concertul de la Buc.

2. IncubusNice To Know You
Deși ascult Morning View-ul de prin liceu, o devenit un album de dimineața doar de vreo jumatate de an, când mi-o zis frate-mio că îl folosește în astfel de scopuri.

3. Arcade FireRebellion (Lies)

Sleeping is giving in,
so lift those heavy eyelids.

4. 311Beautiful Disaster
E ceva refreshing la o piesă care începe cu Today seems like a good day…

5. Faith No MoreEasy
Păstrată special pentru diminețile de duminică, mai ales după o sâmbătă seara grea😉

About cherrypick


One response to “top 5 #2: sleeping is giving in

  • clown23

    sa zicem asa:
    At Swim Two Birds – In Bed With Your Best Friend
    Lisa Germano – La Parade
    Bright Eyes – First Day of My Life
    Tricky – Black Coffee
    Colin Hay – I Just Don’t Think I’ll Ever Get Over You

    cu mentiunea ca eu-s matinala si cu tabieturi asa ca fics piesele astea linistite & sentimentaloide imi trebuie la cafea.

Lasă un răspuns

