Persona – 20 februarie, Booha Bar, Cluj

Persona îs, pentru mine (sau mai bine spus pentru noi), una din trupele de neratat de pe scena românească. Nu i-am mai văzut de multişor live, aşa că m-am bucurat când am văzut că îi prind în Booha Bar. Am urmat sfatul Andreei, m-am îmbrăcat frumos, şi am plecat la concert. Am fost puţin sceptică vis a vis de sunet, pentru că e un loc mic, iar scena e aplasată mai ciudăţel. Am avut în schimb o surpriză foarte plăcută, concertul s-o auzit excelent.

Pe la 11 şi-o luat băieţii instrumentele şi o început să cânte. Plini de entuziasm şi voie bună, cum deja îi ştiam. Îmi place tare mult de ei că li se vede pe feţe şi în mişcări că le place pe scenă, iar comunicarea între ei îmi pare excelentă. Am surprins nişte priviri urmate de aprobări sau zâmbete, care mă fac să cred asta. Energia de pe scenă s-o transmis la public, şi în scurt timp toată lumea măcar se mişca pe ritm dacă nu dansa de-a dreptul. Am văzut foarte puţini oameni stând pe loc.

Îs în continuare uimită cum numele de Persona nu e mai sonor la noi. Băieţii cântă foarte bine, au o grămadă de piese – au avut un setlist de 19 pentru seara asta – îs catchy (am fredonat A Ride on Lovestreet tot drumul acasă😉 ) şi memorabili. Sper că odată cu lansarea albumului – care trebuie să se întâmple în curând – o să se creeze mai mare agitaţie în jurul lor. Eu una, abia îl aştept.

După cele 19 piese, la insistenţele publicului, s-o întors la un bis scurt, iar apoi Joy, chitaristul lor, şi Mihu o pus muzică şi-o întreţinut atmosfera faină care o creaseră. Muzica o fost foarte bună, s-o dansat până târziu în noapte (sau dimineaţa, foarte devreme), s-o mai stat la poveşti. Pe scurt, o seara excelentă!

About cherrypick


6 responses to “Persona – 20 februarie, Booha Bar, Cluj

Lasă un răspuns

