a cappella for Emma

Îmi place deosebit de tare de oamenii de la Blogotheque şi ce reuşesc ei să facă.

În seara asta mi s-o pust pata pe For Emma, a lui Bon Iver, şi aşa am dat iar peste o chestie extraordinară care o filmat-o băieţii. Nu fac decât să mă repet, ştiu, dar trebuie să o spun iar că Bon Iver e/sunt unu din cele mai bune exemple ale faptului că poate să fie deloc complicat şi deosebit de frumos în acelaşi timp.

About cherrypick


2 responses to “a cappella for Emma

  • clown23

    ce capra eeesti. acu’ cateva luni cand muream dupa sesiunea de la blogotheque si ti-am zis sa te uiti, sa te uiti, sa vezi ce n-ai mai vazut, ai luat linku’ si nu l-ai urmat. te-au ajuns vorbele mele din urma. mwhaha. apropos, ce-mi place cand se intoarce camera si sunt aia toti gramada acolo, in curtea interioara. vive la blogotheque!

  • cherrypick

    Îs io capră uneori da amu nu😛 Exact de atunci nu l-am mai văzut, de aia am şi zis am dat iar peste o chestie extraordinară

Lasă un răspuns

