toate la timpu lor

Dupa vreo 2 ani în care m-am tot ferit să ascult proiectele lui Patton [nu cred că am vreo explicaţie bună pentru asta], parca s-o hotărât să mă asalteze şi acum îmi intră prin părţi diferite de minte, cu diverse proiecte.
Întâi am făcut o mică obsesie pentru Lovage, apoi am ascultat Mojo de la Peeping Tom pe repeat. Acum vreo 3 zile m-am trezit cu A Perfect Twist, cântată solo pentru soundtrackul A Perfect Place.
Astăzi s-o ajuns deja la chestii mai extreme, trezindu-mă cu Mr. BungleRetrovertigo în cap, şi fredonând de zor.

O să iau treba asta ca pe un soi de semn şi o să mă pun pe ascultat serios ce face omu ăsta. Că până acum o fost doar frânturi prinse de la oamenii Patton-obsessed din jurul meu🙂

About cherrypick


Lasă un răspuns

