Coke Live PeNINsula, sâmbătă – 25 iulie 2009

Sâmbătă dimineaţa ma-m trezit cu No Surprises in loop. Mi-o trebuit puţin să mă dezmeticesc să îmi dau seama că de fapt îmi suna telefonu. După băga-mi-aş-urile de rigoare şi înviorarea de dimineaţă m-am hotărât să mă plimb 3-4 străzi în jurul complexului weekend (cam atâta reţin eu în general înainte să mă pierd), ca să nu stau la soare şi ca să îmi ocup cu ceva timpu până ajungeau oamenii veniţi pentru NIN (cu care eram foarte nerăbdătoare să mă văd, oameni dragi şi nevăzuti de ceva luni fiind). Unu din oamenii respectivi fiind chiar Marius (babylonoise), aialaltă bucată a blogului de faţă.

Am dat o tură prin jur. Am urcat până la jumătatea unor scări f multe (care nici un tîrgumureşean pe care îl cunosc nu o ştiut să îmi zică unde merg); am abandonat pentru că îmi bătea soarele fix în cap şi nu am mai avut chef.
Pe la 3 mi-am văzut oamenii. Îmbrăţişări, pupături, stat pe o terasă la un suc/o bere, toate astea până la 17:30.

Kumm

Ultima dată i-am văzut pe la începutul lui decembrie, în Cluj. Ori nu eram eu în dispoziţie, ori le lipsea lor ceva, dar concertu ăla nu m-o atins deloc. Eram foarte curioasă cum e noul baterist, cum se integrează, şi mai ales, dacă reuşeşte să umple locul lăsat de Domi.

De data asta mi-au părut mult mai energici şi mai cu chef de cântat. Angels and Clowns mi-o plăcut foarte foarte tare. Morsa tot nu mă încântă…mi se pare în continuare un hit de sezon şi cam atât. Dar per total o sunat foarte bine, o trecut foarte natural şi uşor peste un moment gol (ceva acorduri ce făceau baiuri cred).

Lumea, după cum mă şi aşteptam, o venit chiar dacă o cântat aşa devreme. M-am mirat puţin câtă energie o scos publicu. Cu câteva minute înainte să înceapă aveam impresia că toată lumea e într-o stare de semihibernare. Paul dă foarte bine în trupă, deci no problem there.

Convinsă fiind că OCS cântă de la de la 21 la Coke Terrace, adică în acelaşi timp cu Primal Scream, şi neştiind de fapt că s-o făcut modificări în program şi cântau la scena mare, m-am dus să îmi fac terapia prin şoc, adică duşu ăla rece zilnic, şi am ratat să văd cum se mai ţine Amariei pe picioare.

Am prins cam 20 de minute de Iris. Nimic interesant sau impesionant. M-am folosit de timpu respectiv să stau la o discuţie gărli cu o gagică dragă mie pe care nu o mai văzusem de la sfârşitul lui decembrie.

Primal Scream

Ştiam prea puţine piese de la ei, dar eram curioasă să văd cum se prezintă live. Nu mi-au displăcut, dar nu pot să zic nici că m-o dat pe spate. O fost un concert ok, genu de trupă la care aş mai sta dacă ar mai veni să cânte în deschidere, dar nu cred că m-aş duce la un concert doar pentru ei. Am stat deci mai în spate, am mai schimbat câte un cuvânt cu oamenii din jur, şi am văzut unu din cele mai drăguţe lucruri ever. 3 copilaşi la vreo 3-4 ani, unu în tricou cu Red Hot Chili Peppers, sora-sa cu tricou cu Ramones, şi un al treilea blonduţ, cu păru lung, şi tricou cu Iron Maiden. Ah, da, cu părinţii, evident😀 Foarte energici copiii, tot înfiletau pe jumătate capace la sticle de jumate şi apoi călcau pe ele să văda care îl trimite mai departe. M-o cam prin ruşinea când mi-am amintit că io făceam aşa ceva prin a9a. Şi treaba cu tricou trv, şi aia cu capacele de sticle de jumate.

Poze n-am că nu mi-o ieşit absolut nici una. Lumini dubioase.

Nine Inch Nails

Îmi pace la concerte. Mult de tot. Mai ales setu ăla de stări care trec prin mine. O păţesc mai ales la alea pe care le aştept foarte mult. La primu Anathema, în 2005 (edit: 2006, de fapt, după cum mi s-o atras atenţia) la Budapesta. La Placebo-u din 2006, The Gathering-ul din 2007, UNKLE şi Nouvelle Vague la Bestfest, Massive Attack şi Spirtual Front de anu trecut. Şi acum, în faţa scenei pe care se pregăteau să urce Nine Inch Nails. Prima dată vine zâmbetu tâmp de pe faţă (probabil îmi sticlesc şi ochii da nu m-am studiat niciodată să văd), apoi mi se înmoiae genunchii.

Am rămas, iar, mută şi fascinată la primele 3 piese. De lumini, de cât de bine se auzea, de cât de mişto arată şi se mişcă Trent, şi restu for that matter, pe scenă. Am început să mă dezmeticesc, iar când am auzit începuturile de la Piggy eram deja cu inima în gât si ritmu în tot corpu.  I’m Afraid of Americans (Bowie) m-o lăsat cu gura căscată. Serios, uitaţi-vă numa cât de bine arată şi le zice omu ăsta pe scenă.

Habar nu am cum o trecut aşa repede timpu, şi cum s-o mers din piesă în piesa, da numai am văzut că băieţii se dau jos de pe scenă şi lumea îi scandează pentru bis. Momentul următor, bisul bestial, Hurt cântat din toţi plămânii din jur o fost excelent. Genu de piesă pe care poţi să îţi strigi toate frustrările înmagazinate şi ascunse prin colţuri de creiere. O fost superb, perfect chiar, pentru standardele mele.

La final, nici măcar nu mi-o mai părut rău că am ratat Parov Stelar (care se desfăşura cu trupa la Coke Terrace). Aveam starea aia de bine lăsată de un concert foarte aşteptat. M-am învârtit pe lângă scenă, am schimbat impresii cu oamenii cunoscuţi cu care m-am întâlnit. N-am găsit om căruia să nu îi placă cum o sunat Nine Inch Nails.

Richard Dorfmeister care mixa la Coke Terrace ne-o făcut numai să mergem mai repede înspre cortul de dnb, unde urmau Booka Shade. Ăştia ştiutori din jurul meu îmi ziceau că îs buni. Mi-o plăcut, în limitele în care îmi place mie o trupă de dnb. O avut un joc f fain de lumini în spate, şi un public energic şi numeros.


Vroiam să stau şi la Unu’, măcar de dragul anilor de liceu. Am rezistat jumătate de oră. Nu de plictiseală sau ceva, dar mă pălise un somn…Am ales să mă duc să dorm, decât să stau ca un zombie între toţi oamenii care dansau pe acolo.

Am adormit cu Reznor în gând. Eu şi probabil multe gagici din juru meu🙂 Ca să nu mai numărăm şi tipii😀

About cherrypick


4 responses to “Coke Live PeNINsula, sâmbătă – 25 iulie 2009

Lasă un răspuns

