Coke Live Peninsula, vineri – 24 iulie 2009

Vineri dimineaţa, m-am trezit, cam ca tot omu din jur pe la 8 şi ceva. Nu că e toată lumea ultra matinală, dar se făcea atât de cald în cort, mai ales învelit în sac de dormit, încât te trezeai vrei nu vrei. După ce am stat vreo jumătate de zi la soare, să nu mai par ruptă din familia Adams, m-am retras spre umbră. Zău că nu vă înţeleg pe aştia de o faceţi constant…pe treaba asta cu statu la plajă. Pe mine m-o terminat vreo 3 ore. Şi alea dimineaţa în intervalu ăla recomandat de medici. Sărim peste cum am făcut orice numa să nu stau locului, şi totuşi nimic cu adevărat interesant, până pe la 6 seara. Apoi m-am delectat cu duşu ăla rece, am mai scuturat felina prin zona de camping, şi pe la 19 ne-am dus spre scena mare să vedem ce se întâmplă pe lângă ea, şi pe ungurii de la Neo pe ea, de la 20.

Neo

Pe electronicii ăştia i-am cunoscut pe coloana sonora de la Kontroll, acu vreo 2-3 ani. Pe mine nici nu mă păliseră extraodrinar, dar frate-mio îi asculta în draci, aşa că treptat m-o prins tot mai tare. Nu m-am uitat anticipativ la nici un iutub să văd cam cum se prezintă. Îi ştiam de prin poze de pe myspace, da cam atât.

Dacă la început lumea, destul de puţină,  stătea pe jos, relaxată, pe iarbă, şi aştepta să înceapă cântarea să vadă ce au trupeţii de oferit, pe la mijlocul lui deja se înteţiseră rândurile, şi mai toată lumea era în picioare şi dansa.  Peter Kovary, deghizat în poliţai şi Eniko Hodosi, cu look şi atitudine de adolescentă, o împrăştiat în jurul lor o energie extraodrinară, până la cei mai din spate oameni din public. Zău că nu puteai sta locului!

O fost o oră de zbenguială, de fredonat, de zâmbete largi vis a vis de atitudinea şi gesturile lui Peter. Muzica lor sună excelent, fiind una din trupele alea faine care dau ceva pieselor când le cântă live. Aşa că mi-o fost mai dragi în faţa mea decât prin boxele de-acasă. O avut vreo 2 momente foarte Massive Attack-ish, dar totuşi erau ei.

O cântat prea devreme, zic eu. Măcar de la 21 dacă îi puneau…îs sigură că aveau public mai mult şi mai energic de la prima piesă care o cântau.

Sarmalele Reci

După Neo m-am mai învârtit pe acolo şi am mers să prind o bucată de Sarmalele Reci. N-am fost niciodată fan, da nu îmi displac. Am fost şi curioasă cum se prezintă pe scenă, pentru că nu îi văzusem încă live, şi trebuia să mă întâlnesc cineva în zonă.

Am prins cam jumătate din concert. Băieţii se mişcă foarte bine, şi deşi nu o scos nimic în ultimii 5-6, publicul nu şi-o pierdur interesul faţă de ei. Era multă lume, se dansa, se cânta. Piese ca Maniac o făcut tot publicul să sară.

Am dat apoi o tură pe la scena mare, să văd şi eu măcar 5 minute de Tiësto. După cum mă aşteptam, era lume multişoară. Eu nu am mai văzut atâta lume îmbrăcată în alb numai la tv, la reuniuni de pocăiţi şi petrecanii de negrii. Oh, well, păreau să se distreze. Nu zic nimic de muzică, nu e deloc felia mea, dar se auzea impecabil, şi luminile păreau faine. Îs sigură că multă lume s-o distrat.

Gojira

M-am retras la nişte poveşti cu !deladap pe fundal, în aşteptarea lui Gojira. Dacă primii nu mi-o zis nimic şi m-o lăsat absolut rece, Gojira o super încălzit atmosfera. O început excelent cu un mix la Adelin-ul Timpurilor Noi, pe care după primele beaturi toată lumea sărea deja şi dansa.

O fost ca la formula unu, de la stat cu mâinile în sân şi privit în jur, la dansat şi sărit în câteva secunde. Din păcate era doar warm-up set pentru nişte britanici, şi după jumătate de oră, împotriva voinţei publicului, Gojira ne-o spus pa şi s-o dat jos de pe scenă.

Eram foarte curioasă cum o să mixeze britanicii Layo & Bushwacka! Recunosc, mai mult pentru că mă amuza să îi spun celui din urmă Buşvacă. Well, Buşvacă m-o cam dezamăgit, aşa că mi-am luat prietenii, formula întregită, cu ultimii 2 sosiţi, şi am mers spre camping să îi instalăm şi pe ei.

Ideea mea de dimineaţă cu statu la soare s-o dovedit foarte neinspirată pe timpu nopţii când treceam de la senzaţii de căldură sufocantă la frisoane. Învăţătură de minte: eu cu soarele…nu ne prea împăcăm.

About cherrypick


2 responses to “Coke Live Peninsula, vineri – 24 iulie 2009

Lasă un răspuns

