Coke Live Peninsula, joi – 23 iulie 2009

După 250 de km cu maşina cu muzică faină şi vreo 4 opriri mai mult sau mai puţin lungi [magazine, cafea, nevoi fiziologice] am ajuns in Tîrgu Mureş, în mijlocu zilei, pe la 3, când soarele e mai cald şi lipsa de chef cea mai mare. Am primit brăţările de acces şi ne-am dus sa ne reunim cu bucata de grup ce era deja acolo.

Pentru cine nu o fost niciodata la Peninsula, e nevoie de minimum de explicaţii. Treaba asta se ţine într-un complex pe nume Weekend de pe malu Mureşului, care include ştrand, terenuri de diverse sporturi, terase, şi alte măgării similare. Ei bine, când e festivalu, locul ăla se umple, evident, de şi mai multe măgării: de la bungee jumping [chestiune ce am vrut să o fac da mi s-o părut multişor să dau 80 de lei să mp arunc în cap], la labirint din lazi de cola, fusbal cu oameni [adica exact ca ala micu, de masa, doar ca oameni legati de maini pe bari fixe], caţărat pe perete, bodypainting, painball, etc [aţi înţeles ideea].

După ce am băgat puţin lucrurile în seama am mers să ne instalăm corturile, să facem un dush, sa mai frecam menta şi apoi să mergem spre scenă pentru prima trupa interesantă din program. La partea cu instalatu cortului merg primele mulţumiri, familiei exitinse, adica lui văru-mio, pentru că, nu numai că mi-o împrumutat cortu lui să nu dorm afară, dar cortu lui parca e rupt din ACME [daca nu ştii ce e ACME…well, cine dracu nu ştie ce e ACME?!?], aşa că în 2 minute eram gata instalată.

Cu voioşie la dushuri…voioşia o pierit brusc în momentu în care o cazut primu jet de apă pe mine. O fost prima dată când zău că mi-o părut rău că ţin foarte mult la propria-mi igienă. Ca să fiu bine înţeleasă. Timpu în care făceai cel mai scurt duş era suficient ca să răcească nişte doze de jumătate de l lăsate la soare o zi întreagă în cort/maşină albastru închis parcată la soare. Enough said. Măcar o fost înviorător. Spre scenă deci.

Luna Amară

Am ratat toate concertele de lansare Don’t Let Your Dreams Fall Asleep, aşa că bucuria mea când am auzit că ăsta e ultimu concert din acest turneu o fost foarte mare [EDIT: mare pentru că reuşesc totuşi să prind şi eu unul, nu pentru că se termină :)) ]. Cu ea m-am dus pe la 20:50 înspre Coke Terrace. Băieţii trebuiau să începă la 21. Cum cântatu live presupune din start posibilitatea de apariţie a problemelor, trebuie să te conformezi. Nu mai stau să explic ce şi cum, au făcut-o băieţii de la Luna la ei pe blog Cert e că au început cântarea cu jumătate de oră mai tâziu, dar au terminat-o la ora programată. Pentru cine nu are răbdare să citească acolo, întârzierea a fost întemeiată, şi independentă de voinţa oricui [pana de cauciuc a basistului, Sorin].

Timp de jumătate de oră m-am învârtit de ici colo, am întâlnit cunoscuţi virtuali sau nu, bloggeri şi non bloggeri. Cu alte cuvinte, am băgat lucrurile-n samă.

Cum uneori tot răul e spre bine, am avut parte de un moment total neaşteptat un Roşu Aprins acustic absolut superb. mai ales după ce publicu s-o dezmeticit, şi-o dat seama ce se întâmplă, şi o început să cânte. La finalul piesei, cu încurcare pe faţă, şi evident neplănuit, Nick o început să ne cânte Kill the Dancer. Excelentă proiecţia cu balerina de pe fundal. Imediat la sfarşitul piesi, întreaga trupă – ba mai mult, cu un om în plus [zău că îmi pare rău, da nush cine era omu] cu o chitară acustică – era pe scenă şi începea Into Another.  Nu ştiu ce efect o avut asupra altora. Eu eram obişnuită cu genu ăsta de piese la sfârşitul concertelor, şi îmi rămânea senzaţia. Aşa, am fost în atmosfera de concert încă de la sfârşitul lui Roşu Aprins, asta în condiţiile în care mie îmi ia vreo 3 piese să mă dezmorţesc. Din punctul meu de vedere, o fost o chestie foarte mişto. Nu mai ştiu exact tot ce o cântat, am avut No Return, Chihlimbar, Transitions, Hunt the Wire. Piesele sună ceas, Mihnea-Andrei se potriveşte superb în trupă, iar omul cu proiecţiile are nota 10 cu suficiente steluţe încât să-şi facă propria constelaţie de la mine. Foarte mult mi-o plăcut.

Dar, îmi doream atât de tare să aud Little Sun live. Ştiu că nu o fost vina băieţilor. Cu atât mai mult mi-o fost foarte ciudă. S-o văzut clar că îs grăbiţi jos de pe scenă, când o trecut brusc la Gri Dorian şi apoi la Folclor. Excelent primite piesele de public. Podeaua vibra în aşa hal de la cum sărea lumea, că îţi fugea de sub picioare. Săream învoluntar. Deosebit de mişto momentu, foarte faină senzaţia. Cred că s-o văzut/auzit destul de mişto publicul de pe scenă.

Cu toate că toată lumea prezentă le scanda numele, trupa nu s-o mai putut întoarce pe scenă.

Totuşi, o oră excelentă de muzică faină, proiecţii pe măsură, şi public foarte receptiv si în formă. Proiecţiile alea cu păsările şi mâinile, foarte Radiohead-ish aşa, m-o dat pe spate.

Chris.Su

Pentru mine se terminase must see-ul de pe lista de joi, aşa că m-am dus după restu, la Freedom Arena, să văd pe Chris.Su. Ceva dnb-ist maghiar. Mi-am luat primu compliment la intrare, când unu nu o vrut să mă creadă că am 18 ani până nu i-am arătat buletinu. O fost ok, nu m-o nici dat pe spate, nu mi-o nici displăcut. Am stat vreo oră, timp în care am auzit un remix f interesant la All Is Full of Love, care nu mi-o stârnit nici o reacţie violentă sau neplăcută [şi eu îs destul de pretenţioasă când e vorba de remixuri/covreruri Björk].

M-o lovit apoi supersomnul, aşa că am ales să mă odihnesc în loc să stau la dj de care oricum nu ştiam nimic. Cică următorii, Chase & Status, o fost foarte mişto. Oh, well…să le fie de bine celor ce o fost acolo🙂 Pe la 12 am mers înspre cort, pe la vreo 1 am adormit. Pe la 3 cineva s-o gândit să se autoproclame cel mai mare tractorist al Băii Mari. timp de vreo 10 minute, să fie sigur că e auzit. Zău că mi-o venit să ies din cort să văd dacă îl cunosc [pentru cine nu ştia deja, da, îs din Baia Mare de loc], dar îmi găsisem poziţia perfectă în sacu de dormit şi am rămas fără informaţia asta.

Pozele îs puse aşa pentru că o fost cea mai simplă metodă de a pune slide. Am vrut slide pentru că dacă tot le-am făcut, pe ele, pozele, măcar să le şi împart🙂

Cam atât deocamdată. Ziua 2, foarte curând🙂

About cherrypick


10 responses to “Coke Live Peninsula, joi – 23 iulie 2009

Lasă un răspuns

