peNINsula

Am fost la Coke Live Peninsula.

4 zile foarte mişto din cele mai multe puncte de vedere. Prieteni buni, zile faine [cam calde primele două], oameni faini [re]văzuţi şi mai ales, muzică bună, live, cu sonorizare foarte bună.

Am împărţit cumva zilele astea, mai trebuie să adun impresiile, să le notez, şi să le împart. Asta o să se întâmple pe parcursul zilelor următoare. Am şi zeci de poze – făcute de mine, amatorul din public, deci să nu vă aşteptaţi la ceva de-a dreptu impresionant😛

Mă duc să selectez, să tai, să decupez. Înţelegeţi voi. Revin curând🙂

About cherrypick


One response to “peNINsula

  • Luke

    chase & status , parov , the prodigy , goldie , my highlights , si stai linistita ca nici noi astia care am avut acreditari nu prea am avut sa facem poze , cred ca asta ar fi singurul punct in minus.

Lasă un răspuns

