some kind of azure dust on your pillow

ENG FRAESP

maudlin of the Well sunt o mai veche iubire a mea. M-am îndrăgostit de ei prin 2005 – cu o mică obsesie pentru Blight of River Systems, de pe primul album My Fruit Psychobells… a Seed Combustible.

Am şi luat albumele la puricat şi o început să îmi placă tot mai mult experimentele lor vocale şi instrumentale. Am aflat imediat că de fapt nu mai există şi că majoritatea membrilor formau deja o altă trupă. Nu-i vorbă, îmi plac Kayo Dot…dar nu-s maudlin of the Well.

Am stat cuminte în faţa tuturor zvonurilor că băieţii scot album nou sub numele de maudlin of the Well. Cu speranţa ascunsă şi scepticismu la vedere. Oare chiar scot? Oare o să mai sune a motW?

Part the Second o fost lansat cu ajutorul fanilor. E una album pentru ei. Şi orice contribuţie o meritat, pentru că rezultatul final sună extraordinar. Mă aşteptam să fie mai împrăştiat. Să îi scârţâie balamalele. În schimb am primit un album mai omogen decât oricare din cele 3 ce-l preced, cu amprenta clară maudlin of the Well.

(maudlin of the WellExcerpt from 6,000,000,000,000 Miles Before the First, or, the Revisitation of the Blue Ghost)

Aşa începe albumul…şi continuă cel puţin la fel de bine🙂

About cherrypick


4 responses to “some kind of azure dust on your pillow

Lasă un răspuns

