I may not be what you think I am

Mă trezesc uneori fredonând piese ce nu le-am ascultat de muuult timp. Şi îmi amintesc cât de bine sună, dau fuga la scotocit prin foldere şi las piesa pe repeat.
Tocmai am avut unul din momentele alea…m-am trezit cântând…

All those feelings went away
I may not be what you think I am
Think we ought to find ourselves
Think we ought to find ourselves again
All those questions never asked
All those days are coming back to me now
Dreams that can’t be realised

Abia după câteva momente mi-am dat seama că fredonam Loose Heart a celor de la Riverside, o trupă mişto de prog, de prin Polonia. Se pregătesc de album nou băieţii (Anno Domini High Definition, prin mai). Îs foarte curioasă ce o să scoată, mai ales că mi-o plăcut (în măsură mai mare chestiile mai vechi) cam tot până acum.

About cherrypick


Lasă un răspuns

