Archive – Controlling Crowds (2009)

Noul Archive, cel pe care îl aşteptam cu nerăbdare o apărut. Şi de când am pus mâna şi urechea pe el, n-am putut asculta altceva.

Controlling Crowds  începe foarte bine cu piesa cu acelaşi nume. Din start are atmosfera aia densă cu care Archive reuşesc să te acapareze şi să te facă să vrei să asculţi albumul ăla până la capăt.
Controlling Crowds:

Hold me
In your arms
Cause I’m scared of their controlling crowds
Keep me calm
Cause I’m scared of their controlling crowds
Here they come

Trece apoi prin toate perioadele care Archive  le-o avut până în prezent.

  • şi piesele care îmi plac mie cel mai mul în discografia londonezilor – alea cu atmosfera încărcată, cu vocea puternică, ce intră până în cel mai întunecat colţ al meu şi se instalează acolo; probabil de aia You All Look the Same To Me (2002) mi-i cel mai apropiat album.
    Dangervisit:
     

    Make me sad
    Make me sleep
    Make me question
    Gimme things that can comb this depression

Iubesc formaţiile care în ciuda faptului că aveam aşteptări mari de la ele tot reuşesc să mă surprindă. Un 10 cu două steluţe de la mine celor de la Archive pentru Controlling Crowds [una pentru copertă]

Later edit: albumul se poate asculta integral pe myspace-ul trupei. Adică acilea: http://www.myspace.com/archiveuk

About cherrypick


5 responses to “Archive – Controlling Crowds (2009)

Lasă un răspuns

