No Line On The Horizon

O sa difuzam intreg albumul „No Line On The Horizon” la Radio Babylon, astazi pana la ora 12 GMT.

Click below:


Pot sa spun doar ca, asemenea celor de la Coldplay, au ales cele mai sterse piese ca single. La fel, albumul nu mi se pare unul care sa ma dea pe spate, desi are multe lucruri bune. Pana la urma e produs de Eno, nu?


6 responses to “No Line On The Horizon

  • TheFly

    Care piese ca single? Doar Boots e single pana acum :)) Si da, e printre cele mai slabe piese de pe album, asa pare dupa primele ascultari. Dar albumul mi se pare mai bun decat ma asteptam.

  • babylonoise

    credeam ca si no line…de fapt e doar leaked :))
    seamana cu pop
    in multe privinte🙂

  • meropi

    Cizmele m-au ingrozit, n-am reusit sa-mi scot albumul but I will zilele astea si pe urma probabil o sa il cumpar. Am inteles ca e si o piesa in care Bono canta in numele unor soldati muribunzi de pe frontul din Irak, spre exasperarea tuturor.

  • Gemma

    I don’t like get on your boots.. maybe it will grow on me with more listens.

    I listened to the whole album and I think it’s ok, some songs have potential.

    But I am a little disappointed having waited 5 years for this.. I expected a little bit more…

    cest la vie. I still love U2.

  • cherrypick

    După două audiţii pot spune că sună mai bine decât mă aşteptam. Îs câteva piese foarte promiţătoare🙂 Trebuie rumegat

  • TheFly

    Eu zic ca e cel mai inchegat album de la Achtung Baby incoace. Il ascult fara sa-mi vina sa dau skip la vreo piesa.
    Meropi, la ce melodie te referi?

Lasă un răspuns

