atemporal

Din ciclul ce face omul când ajunge în camera unde şi-o petrecut anii de liceu…Eu m-am apucat să deschid cutiile care le-am dosit prin dulapuri. În una din ele am găsit multe cd-uri: compilaţiile mele pentru panasonicul audio care mi-o făcut drumurile spre şcoală (şi, de ce să nu recunosc, unele din ore) mai frumoase.
Cu ocazia asta am realizat pe de-o parte cât de mult mi s-o schimbat gusturile, iar pe de alta, cum unele piese îs atemporale: mi-o plăcut atunci,  îmi plac acum şi probabil o să-mi placă şi peste alţi 4-5 ani.

Evident că postu ăsta vine cu un exemplu, la care probabil nu se aşteaptă nimeni. Este vorba despre Eternal Tears of Sorrow, ce-i drept o piesă în variantă acustică, exclusiv cu clear vocals: The River Flows Frozen.

Prin clasa a 10a cred că aveam versuri din piesa asta la spatele fiecărui caiet ;))

About cherrypick


Lasă un răspuns

