Uncover our heads and reveal our souls

Acum un an şi ceva vă povesteam puţin de trupa ce-mi bântuia playlistu, The Knife. Aşa că acum simt musai nevoia să vă anunţ că jumătatea feminină a duo-ului, Karin Dreijer Andersson, a anunţat de ceva vreme că nu poate sta departe de muzică. Astfel a luat naştere noul ei proiect (solo), Fever Ray, cu care debutează (oficial pe 29 martie) anul ăsta. The mighty world wide web însă mi l-o oferit azi, aşa că în nesimţita-mi curiozitate m-am pus să-l ascult.

Mai dark decât unele materiale semnate The Knife, mai ambiental şi mai puţin electro şi bouncy decât oricare din ele, dar cu versuri la fel de mişto si cu elemente comune (soundul de bază rămâne cunoscut) – avându-l pe alocuri la voce şi pe Olof – anticipez Fever Ray ca fiind unul din cele mai mişto şi mai ascultate de către mine albume a lui 2009 (deşi abia o început, am o intuiţie aparte când vine vorba de asta).

E genul ăla de album care o să-mi dea multe obsesii, şi al cărui piese probabil o să le disec rând pe rând (dacă nu pe toate, pe majoritatea sigur). Deja, la numai o zi de audiţie, mi-o atras atenţia câteva.

Una din ele e Keep the Streets Empty For Me, din ale cărei versuri am furat titlul postului de faţă.

O alta e  piesa care s-o hotărât să o promoveze şi ca single, If I Had a Heart, şi care deja beneficiază de un clip foarte mişto, semnat Andreas Nilsson (care o lucrat cu trupe ca The Knife, Madrugada, José Gonzales)

Ce mai, un album excelent!

About cherrypick


3 responses to “Uncover our heads and reveal our souls

Lasă un răspuns

