Klimt la Cluj

De sâmbătă, din momentul în care s-o terminat concertul mă tot întreb ce aş putea sa zic despre el într-un mod obiectiv.

Nu o să reuşesc chestia asta, probabil oricât aştept să-i treacă efectul. Dacă stau acuma să mă gândesc la cum o fost, îmi apare iar zâmbetu ăla tâmp pe faţă, de l-am avut pe toată durata concertului. Aşa că o să vă zic pe scurt cât de mult mi-o plăcut.

Klimţii îs nişte oameni faini, drăguţi, sociabili. Grozavi pe scenă. Nu ştiu cum o fost data trecută la noi, în Vamă – am auzit destule păreri nu foarte bune despre concertu respectiv – dar sâmbătă în Pub o sunat foarte foarte bine. Până şi ei o susţinut după că o fost unul din cele mai bune concerte care le-o susţinut până acum.

Aştept un concert Klimt de vreo 2 ani, şi mă bucur că pot spune că m-am simţit excelent când în sfârşit s-o întâmplat. Un mare plus o fost şi lumea mişto care o venit la concert şi o făcut atmosfera de acolo.

Mai am de spus doar atât: merci Floppy şi Flowing Mist pentru toată treaba asta. Succes şi la mai multe similare.

Setlist:

– Intro
– The Breathtaking Days (via Lactea)
– Skygazer
– Snow of ’85
– The Graduate
– Rachel – care nu ma asteptam deloc sa o aud
– Ghost of a Tape Listener
– Because of You Tonight
– They Were Wed By the Sea
– Nightdriver
– True Love Is the Oldest Fear
– Parade of Adolescence (la bis)

Poate Marius sau Andreea au mai multe de spus pe marginea evenimentului, pe mine nu mă lasă subiectivismu.

About cherrypick


5 responses to “Klimt la Cluj

Lasă un răspuns

