Trompa sus


Les Elephants Bizarres – Hello Says The Devil

Uite o piesa care incepe bine, e vesela, are dinamism dar imi aminteste prea mult de cliseele post-grunge din anii 90. Riff-urile alea (din bridge) suna prea ‘autohton'(n-ar fi fost mai bine sa faca bucata aia pe clape/synth? sa nu mai fie atat de ac/dc-ish); si finalul si bucata de versuri in romaneste. Imi place mult de tot cum e modulat bass-ul si partea ritmica dar sper sa-l dinamizeze cumva asa cum fac Bloc Party sau Does It Offend You, Yeah? . Ce tare ar suna remixati de Holy Fuck!
Stiu ca oamenii sunt prinsi in muzica de acum. Recent au participat la o seara indie unde au facut un cover excelent dupa MGMT.

Uite o formatie care are toate sansele sa sune din ce in ce mai bizar.

Se intampla ceva cu alternativul romanesc. Am pus si pe radio destule piese de la Du-te Vino, The Amsterdams, Israel Lights dar diferenta fata de celelalte inregistrari e enorma. Fara sa stiu cine canta am realizat imediat ca e vorba de o inregistrare low-profile; apoi am vazut ca era Du-te Vino. Ma refer aici la doua lucruri – calitatea sunetului din studio si la masterizare. N-ar strica o mana de oameni mai inventivi in tara asta care sa lucreze pe productie si sa dinamizeze putin atat de batranul rock romanesc. Cand vrei sa faci coveruri MGMT nu trebuie sa suni ca o mana de roacheri heirupisti post-decembristi. Ascultati ultimul album Kings Of Leon, o formatie care reinveanteaza vechiul southern rock; Uitati-va cat de diferit poate sa sune in cele mai mici detalii care acopera aparentele unor compozitii care suna mereu a ceva cunoscut. Din ultimii ani doar Trend Off de la Urma, Different Parties de la Kumm si Fire Exit de la Pixels au standarde (atentie) normale pentru un album.

Myspace


5 responses to “Trompa sus

  • Catalin Elefantu

    Melodia „Hello says the devil” a fost facuta total din gluma, fara o tinta anume, am vrut sa sune ca un rock oldish, nu este foarte reprezentativa pentru stilul nostru. Pe masura ce timpul a trecut, a inceput sa ne placa si am modificat-o. Acum o cantam in concerte in alt stil fata de cum a fost ea inregistrata. (Nici macar nu e clapa pe inregistrare)

    la la

  • babylonoise

    pai chiar suna ca un rock oldish
    bucata ziceam ca ar fi fost faina pe clape nu pe chitara cum e pe inregistrare. oricum dintre formatiile de la stufstock care au cantat pe scena 2, voi mi-ati placut cel mai mult. coverul dupa mgmt e incredibil, cherrypick care doar asculta si nu stia cine canta a crezu ca e o inregistrare din concertul mgmt.🙂
    mult tupeu in studio, pls…vreau sa aud lp/ep cu elefanti cat mai curand

  • cherrypick

    Da,da. Guilty.
    Mai ales că ascultam albumul MGMT în momentu respectiv. Credeam că e ceva iutub din ceva concert al americanilor. Am fost foarte surprinsă când am auzit de fapt cine se ascunde după piesă. Deci impressive! Vă aştept la Cluj.
    Ah, da, logo-ul e foarte foarte mişto😀

  • alexandru mircea

    marius, ce voiai sa zici legat de duteVINO? ca inregistrarea lor suna mai profi decat ale celorlalti din insiruire? (albumul lor e intr-adevar profi, cel putin pentru urechile mele – se simte ca sunt studio-men). Different Parties nu imi place prea mult ca productie si nu l-as pune in aceeasi categorie cu Trend Off. Far From Telescopes imi place mult mai mult din punctul asta de vedere.

Lasă un răspuns

