Boredoms

sau cum am speriat clovnul

Boredoms – Super Are

mwuhahahahaha

no really, Super Ae e unul dintre cele mai digerabile albume Boredoms🙂


2 responses to “Boredoms

  • clown23

    ah pai atunci nici ca-mi doresc sa aflu cum suna restul😀 tu nu stii ca intodeauna clovnul rade ultimul? hihihi…

  • Mr. Blah

    Hehe… Nu m-am gandit niciodata la Boredoms ca la muzica de speriat lumea (desi sunt convins ca vecinii mei nu ii apreciaza in mod deosebit), ci doar ca muzica de distrus creierii personali😀
    Si mie mi se pare ca Vision Creation Newsun si Seadrum/House of Sun sunt un pic mai digerabile decat Super AE.
    Plus ca eu in locul tau n-as supara clovni… sunt periculosi… n-ai vazut „It”?😛

Lasă un răspuns

