Hector Zazou – Corps Electriques

Bine ca mi-a amintit un bun prieten de capodopera pe 2008 al unuia dintre artistii mei preferati, Hector Zazou. Primesc aceeasi febra din nou, astept sa mi se cuibareasca in urechi ca o molie electrica si sa imi trimita frisoane in maduva oaselor.

Puteti asculta „Corps Electriques” aici, cu precizarea ca e mult mai putin abstract decat v-ati astepta si decat proiectele anterioare,cuadro-cromaticele si polifonicele. Am regasit aura mistica sau exagerata, tragica din „Chansons des Mers Froides”, pe Katie Jane Garside cu vocea si pe Bill Rieflin, omul din spatele cortinei sau din spatele tobelor pentru multe din proiectele muzicale din USofthemothafuckinA.

Mai multe despre HZ…
Mai multa muzica…


Lasă un răspuns

