15 responses to “B’EstFest 2008

  • zee88

    Ah.. nu i-ai vazut pe Kaiseri?? Au fost geniali😉 Si mie mi-au placut foarte foarte mult Manics( si ar fi fost perfect daca ar fi cantat si „The second great depression”😀, dar si asa, nu ma plang deloc😀 )Cat despre Stereophonics, au fost buni, chiar f buni, dar m-au dezamagit putin.. ma asteptam la alte melodii( gen „Daisy lane”, „Rainbows and pots of gold” etc); plusuri mari pt „Dakota”, „It means nothing” si „My friends”😉 Ah.. Si Kelly Jones chiar ca arata mult mai bine decat in orice poza🙂

  • cherrypick

    Cu Nouvelle am ceva special de vreo 4 ani încoace. Îmi doresc să îi vad live cam de când i-am ascultat prima oara. Nu puteam rata aşa ceva.

  • andreea breazu

    hei salut😀
    am stiut ca trebuie sa las comment de cum am citit remarca la cum s-au miscat lucrurile la intrare, nu de alta, dar am fost voluntar, am pus bratari. am auzit atatia plangandu-se ca nu le-au placut bratarile sau ca i-au strans etc. cand stim cu totii ca multe bratari au fost date jos si pasate altora pe-afara :-j oricum, multumim pt observatie, unii dintre noi chiar si-au dat osteneala sa fie bine si sa mearga repede.
    m-ai facut sa-mi musc buza de ciuda in timp ce citeam pasajul despre unkle… daca am fost la intrare nu am ajusn la concerte in prima zi, damn it.
    manic street preachers – m-a impresionat cand a ramas nenea vocal singur pe scena, groazv a putut sa cante @-) aproape ca mi-am tinut respiratia.
    nouvelle vague – sfinte, ce zeite! melanie pain e totusi preferata ;)) chiar cred ca e unul dintre cele mai frumoase concerte pe care le-am vazut, acolo laolalta cu anathema sau kronos quartet. minunat🙂
    cat despre stereophonics, ce sa zic, eu pt ei am zis ca ma bag voluntar. ce aparitie rock’n’roll, nu si-ar fi dat jos gecile de piele pt nimic in lume! fain a fost contrastul cu tipul de la tobe, al bustul gol si cu prosoapele alea langa el, ziceai ca e gol, de-abia iesit de la dush. nu speram sa ii vad vreodata live, ei sunt pt mine the nineties, prin excelenta, asa mica eram cand ma uitam la clipul de la i’m just looking si ploaia se scurgea pe geamul masinii 8-> mi s-a parut totusi ca inflexiunile, de fapt acel timbru deosebit al lui kelly jones nu s-a auzit cum ar fi trebuit pe toate piesele😕
    cat despre roisin, asa rau mi-a parut ca a intarziat… pt ca a trebuit sa plec de la romexpo si am prins doar doua piese…
    in rest, plimbari pana la victoriei am facut toti🙂
    la silent disco ai fost? cool experience si acolo…
    n-as fi dat atatea milioane pe un abonament la b’estfest, dar ma bucur tare ca am putut da cu nasu’ si arunca o privire cu bratara mea albastra de voluntar „fericit sa ajute” 8-}
    oh iertare ca am scris asa mult :”>
    cheers, cherrypick ;))

  • cherrypick

    Oh, nu trebuie să te scuzi. Ai scris tot ce voiai să spui😉 You’re always welcomed 😀
    Păcat că ai pierdut chestii mişto dar sigur ai câştigat altele. Nu le poţi avea pe toate.
    N-am fost la Silent Disco pentru că mi se pare prea creepy. Eu vb tot timpu în timp ce dansez şi îmi place muzica f tare şi nu ştiu…am şi plecat tot timpu chiar după concerte🙂

  • Sip

    hey, opaa, ea statz asha, da cei cu dulcegariile astea pacilea? Charlie, apai nu tzam zis io sa stai metal? uite asha te trezasht maine poimaine dand din manele pe burique la cine shtie ce manelefest d’asta…

    n alta dezordine de idei, numi pare rau decat ca nam ajuns la Cipres Hil carei cei mae tari beutori de techila sanrais de nu eam cunoscut niceodata. ata ete, ma consolez cu Mansonu de anu trecut.

    P.S. Stai Metal!

  • cherrypick

    Nu ţi-am zis io că-mi zici degeaba?

  • Druida

    Imi pare rau ca nu ne-am intilnit, vineri o luasesi in fata cu Oae la Unkle (si eu am mers la Cypress, recunosc, ii stiu de mult), iar simbata si duminica nu mi-a zis nimeni ‘Uite-o pe Maria!’ Eu simbata, la Manics, am stat linga niste englezi nebuni de-au urlat tot recitalul😛, iar duminica, la Roisin, am stat chiar linga rockerii nostri preferati, in fata de tot… si apoi am fugit la Manu, n-am auzit nimic din Nelly.

    Dar mai vii la concerte in Bucuresti, da? Sau la Stufstock?

  • cherrypick

    În principiu la Massive🙂

  • Radu D.

    Manu Chao mi s-au parut extrem de meseriasi, fara fitze, fara ifose, muzica foarte buna, atmosfera incendiara. Bisuri de o ora. wow. mi s-a indeplinit un vis

  • prowler

    daca emou asculta muzica misto nu te mai deranja?😛 …in rest, nimic interesant😀

  • cherrypick

    :)) Ba mă deranja da’ poate aveam ceva respect pentru el.

  • Luke

    te-am vazut dar erai prea departe si eu prea ametit , pacat ca nu ai vazut cypress si kaiser dementiali amandoi . la silent disco iar a fost super tare😀 . ametiti aia de la poarta or fi intrat ei in ritm mai greu eu o trebuit sa stau vreo 40 de min in soare .

    ma rog in the end eu m-am simtit bine .

    poate ne vedem la summer break sau peninsula🙂 tschus

  • sociopatul distratul

    ma bucur si eu ca ne-am intalnit, chiar daca destul de pasager:) m-a frapat si pe mine ca phonics nu si-au dat pieile de rockeri jos de pe ei. mi-au intarit convingerea ca sunt de fapt old school rock’n’roll band cu o spoiala moderna.

  • Roxa

    Mi-a parut bine ca ne-am cunoscut si i-am putut barfi virilitatea lui Kelly baby. :)) Cat despre Manu Chao si durutul picioarelor… got that right.

  • cherrypick

    @ Luke: data viitoare dacă nu-ţi mişti fundu să zici serus ne supărăm😛
    @ socipatul: las că-i stătea prea bine aşa
    @ Roxa: Eram sigură că tu o să mă înţelegi ;)) Tocmai am citit şi la tine. Pline zile😉

Lasă un răspuns

