The Twisted Cables @ Cluj (26.05.2008)

De The Twisted Cables ştiam de ceva vreme de la Floppy. I-am tot ascultat pe myspace, şi am tot zis că merg la concert, dar i-am tot ratat. Până aseară.

Pe la 10 jumate au început să cânte în Autograf, Cluj. Au cântat până pe la 12, dar n-am simţit deloc cum o trecut timpul. Aş fi stat să-i ascult până dimineaţă dacă mi-ar fi cântat.

Un bas, o chitară, un om cu un laptop şi o voce deosebit de frumoasă pot face o atmosferă extraordinară. Au cântat şi piese de-ale lor (şi promit foarte mult) şi coveruri – un Tribalistas, două The Cure – Lullaby cu Mihai de la trupa Rock House la voce; un Just Like Heaven cu o voce angelică de-a dreptul; şi cireaşa de pe tort, cel puţin pentru mine, pentru că încă nu am auzit aşa ceva la nici o altă trupă românească, coverul foarte mişto la Zero 7 – In the Waiting Line. Poate au mai fost şi altele de care nu am ştiut eu că-s coveruri. Au avut şi o prietenă invitată să cânte două piese. O altă voce deosebită.

Păcat că o fost puţină lume. De o astfel de trupă merită să se audă peste tot. Pe de altă parte, avantajul o fost că astfel Zed, bassistul trupei, o putut face pe spectatorul în timp ce cînta, ieşind din spaţiul oarecum delimitat pentru cântători şi făcându-şi treaba din public. Probabil voia să vadă şi el cum îi de cealaltă parte a luminilor.

Îmi pare rău că nu ştie mai multă lume de The Twisted Cables. Şi sper că nu o să aibă aceeaşi soartă cu Aievea, de care s-a auzit mai mult(e) la un an, doi după ce au scos albumul. Rămâne de văzut ce aleg şi ei să facă. Eu aştept un album, pentru că muzică mişto au, versuri la fel, de voce nu mai vorbesc. S-ar putea auzi lucruri foarte frumoase de ei în viitor.

Dacă aveţi ocazia să-i vedeţi în concert, nu ezitaţi. Live sună mai bine decât pe myspace. Mai ales pentru că reuşesc să transmită un sentiment foarte fain când cântă. Se creează o atmosferă foarte comfortabilă, caldă, intimă.

A fost un concert deosebit din punctul meu de vedere, mai ales că nu am văzut nici o altă trupă de gen, live. Îs obişnuită cu concertele rock, chiar şi alea metal. Am fost şi la partyuri d’n’b şi prin liceu la concerte de hip-hop. Dar un concert The Twisted Cables e ceva aparte.

Da, ştiu că i-am lăudat de la primele cuvinte, dar merită din plin.

Update: Tocmai am corectat nişte greşeli pe ici pe colo. Vă rog când le vedeţi nu ezitaţi să-mi atrageţi atenţia că uneori scriu la ore dubioase şi nu le observ.

About cherrypick


Lasă un răspuns

