Ploaie de vară

Îmi place când plouă vara. Afară nu e prea frig, copacii îs verzi şi ploaia se prelinge fain pe frunze. Natura miroase altfel în timp (şi puţin după) ce plouă.

Tot timpu îmi aduc aminte cum, când eram mai mică, umblam la ţară deculţă pe pământ când ploua încet sau chiar după ce se oprea.

Mi-am pus Björk – Nature Is Ancient ( Rabbit In The Moon Mix ) în player şi mă duc să stau puţin pe balcon să mă uit cum plouă🙂 Mi-ar plăcea să cred că toată lumea are o seară la fel de plăcută🙂

About cherrypick


12 responses to “Ploaie de vară

Lasă un răspuns

