The Fierce and the Longing

Aşa se numeşte albumul nou a suedezelor Audrey. Le-am lăudat în mai multe posturi, o să o fac şi în ăsta😀 Evident, pentru că merită.

Am început să caut albumu ăsta cam de o lună, aşa, mai ales după ce o pus 3 piese pe MySpace. Duminică noaptea l-am găsit în sfârşit. De atunci nu mă mai satur de el. De ce l-am vrut aşa mult? Pentru că mi-o plăcut toate materialele care le-o scos până acum, şi pentru că am simţit o evoluţie cu fiecare, şi eram foarte curioasă dacă o ţin tot aşa.

Clar, din punctul meu de vedere, albumul de faţă e un pas înainte. The Fierce and the Longing e mai ritmat fără să piardă din melodicitate şi din sentimentul de intimitate care îl transmit de-obicei prin muzica lor. Vocile sunt la fel de plăcute, violoncelul prezent la datorie. Îmi plac în mod deosebit viorile şi pianul.

Prima piesă care mi-o căzut cu tronc – şi care cred că rămâne preferata mea de pe album – e The Sliver.

This dreams are lucid, baby.

Am avut două mari surprize pe albumul ăsta. Prima a fost trompeta (cred) de pe a 2-a piesă, Carving and Searching, care se potriveşte deosebit de bine piesei.

A doua este şi mai mare. Pe ultima piesă, Pocket Arms, am fost surprinsă foarte plăcut de o voce masculină. Am aflat ulterior că ea aparţine lui Per Tannergård. Despre Per se găsesc puţine informaţii. AEste baterist la mai multe trupe suedeze şi, împreună cu José González şi Martin Lundmark, se ocupă de casa de discuri  A Tenderversion Recording. Piesa de faţă sună excelent.

Cu albumul ăsta Audrey m-au convins total de faptul că sunt una din cele mai promiţătoare trupe în prezent. Sper doar să o ţină tot aşa.

About cherrypick


3 responses to “The Fierce and the Longing

Lasă un răspuns

