Ce mai ascult eu

Desi nu am mai postat nimic de aproape un an, muzica am tot ascultat. Ce mai ascult?

Hirono Nishiyama aka Gutevolk. Din aceeasi familie spirituala ca si Tujiko Noriko, Piana si Aki Tsuyuko. Japonezii astia stiu.
Gutevolk – Musical Balloon (mp3)

Scuzati numele. Chapi Chapo & Les Petites Musiques de Pluie. Muzica lor nu e numai pentru ploaie si vreme rea. E foarte versatila si bazata, ca si la Psapp, pe sunete produse de toy-instruments.
Chapi Chapo & Les Petites Musiques de Pluie – House in the Wood (mp3)

Sabina Milena, gaselnita de mare succes a labelului nemtesc Monika Entreprise, cu origini norvegiano-sloveno-croate, actualmente locuind in Berlin.
Milenasong – Figs Tree (mp3)

Pionier al noului val „naive sounds”, ladies and gens, pianistul si compozitorul Kazumasa Hashimoto.
Kazumasa Hashimoto – Monochrome Prome (mp3)

De la Maria stiti. Klima, vocea feminina din Piano Magic. Album de debut omonim.
Klima – The City (mp3)

Cine il vede pe strada sa-i spuna ca-l iubesc.
Sébastien Schuller – Weeping Willow (mp3)

Ultima de pe ultimul album Explosions in the Sky. With no further ado…
Explosions in the Sky – So Long, Lonesome (mp3)

Sunt din Suedia si oricat de tare ar semana cu Yann Tiersen chiar ca nu imi pasa.
Detektivbyrån – E18 (mp3)

With Everything a fost lansat in 2002, dar nu este aproape deloc cunoscut la noi. Un album si o trupa subestimate, dupa parerea mea.
Racermason – Petals (mp3)

Personal, favorita mea de pe Saturdays-Youth, cel mai proaspat album M83.
M83 – Up! (mp3)


9 responses to “Ce mai ascult eu

Lasă un răspuns

