Fără Zahăr

Am aflat şi eu că trupa Fără Zahăr o scos album nou anul ăsta – Neamul lui Penes Curcanul – , aşa că l-am luat să-l ascult. M-am bucurat să observ că Bobi şi Bobo nu şi-o pierdut simţul umorului.

Trupa asta mi-o plăcut de la primul hit, Săndel. La un moment dat am avut şi plăcerea să-i văd live.

Acum văd că o revenit cu acelaşi umor pe ritm de hip hop moldovenesc😉

Cel mai tare m-am dixtrat la Lav stori, care am aflat apoi ca are si clip

De ce am râs aşa bine? Câteva exemple de versuri

Hai sa facem o iubire ca Monica si cu Iri / Sa ne filmam, cum mancam si ce frumos te speli pe dinti

Da surpriza cea mai mare / M-am speriat de-am zas ca mor / Cand la usa mi-o raspuns Stefan Banica Junior Mi-o cantat un canticel / Despre chiveta si bideu / Si l-am rugat ca sa danseze / Pentru frigideru meu

Mai, Sandele, nu fi prost / Eu nu-s Eric Roberts, / Is sefu di post!

About cherrypick


3 responses to “Fără Zahăr

Lasă un răspuns

