Don’t blame it on the weather.

De două zile plouă. Şi pe cât de mult mi-ar conveni să nu ies din casă, să stau ascunsă între pereţi, nevoia mă împinge afară. Aşa că fac playlisturi sub care să mă adăpostesc, pentru că urăsc umbrelele, şi pentru că sunt mai puţin enervante.

Aşa că am căutat muzică în stare să mă facă să suport ploaia ca pe ceva firesc – nici prea veselă, să mi se pară că de fapt afară e soare, nici deprimantă, să ajung să urasc ce e în jurul meu. Şi am găsit combinaţia perfectă.

Playlistul întreg:

Şi acum pe bucăţi:

1. Final Fantasy & Ed Droste – Possibly Maybe de pe proaspătul tribut adus albumului Post semnat Björk. O intrepretare care m-o surprins deosebit de plăcut.

2. Grizzly Bear – Blackcurrant Jam

3. Seabear – I Sing, I Swim Seabear îs una din cele mai mişto trupe islandeze. Începută de un om, care în 2004 a lansat Singing Arc, trupa a ajuns la 7 oameni, care au scos anul trecut, de data asta semnaţi la casă de discuri, The Ghost That Carried Us Away. Cui îi place muzica islandeză şi nu-i ştie, are de recuperat😉 Ca influenţe menţionează owls. scarecrows. my cat. the weather. the summer. the winter. iceland. coffee.

4. Beirut – Un Dernier Verre (Pour La Route)

5. New Order -Turn My Way O colaborare excelentă cu Billy Corgan.

6. Klima – The Lady of the Lake Sub numele Klima se ascunde de fapt vocea feminină din Piano Magic. Anu trecut şi-o lansat albumul solo de debut. Eu am aflat de el abia ieri, dar deh, niciodată nu e prea târziu. Un album tare frumos.

7. Modest Mouse – Float On Ştiu că pe multă lume enervează vocea lui Isaac Brock dar pentru mine tocmai astă e unul din punctele forte a trupei.

8. Dredg – Sanzen

Forgot the past, lost the future,
Only now remains

9. Dirty On Purpose – Light Pollution O trupă foarte mişto descoperită recent pe blogul trifoiului.

10. Jeff Buckley – Last Goodbye

11. Travis – Why Does It Always Rain On Me? Oare am minţit la 17 ani? În orice caz, ştiu că şi pe atunci fredonam piesa asta. Mai ales când ploua afară.

Enjoy your rainy day!

About cherrypick


5 responses to “Don’t blame it on the weather.

Lasă un răspuns

