Persona @ Cluj (27.03.2008)

Aseara aveam chef foarte mare de ieşit în oraş la ceva eveniment – film, teatru, orice. Aşa că în momentul în care m-o întrebat Floppy dacă nu mă duc la concert, nici nu prea o contat cine cântă, am zis da.

Trupele de pe afiş au fost Vive La Noiz şi Persona. Din păcate am ajuns prea târziu în Janis să prindem şi prima trupă.

Persona

De Persona ştiam doar că-s din Timişoara şi că îs fosta trupă a lui Cătălin din Kumm.

Concertul a fost mişto. Au cântat 20 de piese, din care 4 coveruri: Pixies – Here Comes Your Man, The Clash – Guns of Brixton (care mi-o plăcut în mod deosebit cum o sunat), Noir Désir – Le Vent Nous Portera (o surpriză foarte plăcută) şi la bis Black Rebel Motorcycle Club – Love Burns. Mi-au plăcut piesele lor, majoritatea foarte alerte şi vesele. Ei păreau să se simtă foarte bine pe scenă – care cred că dacă era puţin mai mare se simţeau şi mai bine (cu o libertate de mişcare mai mare). Mi-a plăcut că au spus titlul fiecărei piese înaninte să înceapă să o cânte – e bine că poţi reţine cum se numeşte dacă îţi place în mode deosebit.

Eu am rămas cu Home In Arms, People On the Move, Momentary Lack of Passion şi Hands Up In the Sky. Au pomenit ceva şi de intrat în studio şi înregistrat album – de care am devenit foarte curioasă.

Câteva piese se pot asculta pe pagina lor MySpace. Cine are ocazia să-i vadă în concert, eu zic că merită încercată experienţa.

About cherrypick


Lasă un răspuns

