Lydia

Am văzut coperta şi am vrut neapărat albumul Lydia Illuminate.

După nume m-am gândit că e ceva gagică şi că există şanse mari să nu găsesc nimic special la ea. Din fericire m-am înşelat.

Lydia este de fapt o trupă din Gilber, Aizona care cântă o combinaţie de indie/alternative/ambiental. N-am găsit foarte multe informaţii despre ei, dar albumul de faţă sună foarte bine. Îmi place în mod deosebit cum se combină vocea lui Leighton Antelman cu a lui Mindy White. Îmi aduc aminte de altcineva, de vreo 4 zile încerc să îmi dau seama de cine, dar tot nu am reuşit.

Lydia – Sleep Well

I guess I love to spend all my time up in my own brain.

About cherrypick


One response to “Lydia

Lasă un răspuns

