The European Drum&Bass ReUnion

M-am lăsat convinsă de nişte prieteni care o străbătut km întregi până la Cluj cu ocazia acestui eveniment să fac şi eu act de prezenţă la Sala Sporturilor.

Aşa am ajuns eu la primul meu party Drum&Bass. Probabil nu o să ascult niciodată genul ăsta intensiv de una singură, acasă, dar o fost o experienţa interesantă.

Am rămas impresionată la început, când tot terenul din sala sporturilor era plin de lume care dansa în faţa unui singur om care mixa pe scenă. Prima oră m-am învârtit printre oameni, am salutat lumea pe care o cunoşteam, am luat lucrurile în seama. Apoi m-am lăsat dusă de val şi am dansat şi eu până pe la 5 şi ceva dimineaţa, când ne-am retras obosiţi.

O fost interesant, intens şi o meritat din plin. Probabil o să mă duc iar, mai ales cu aceeaşi oameni. Din când în când, nu strică aşa ceva.

About cherrypick


Lasă un răspuns

