Byron @ Cluj again (21.02.2008)

Nu ştiu de ce vin aşa rar pe aici să cânte, dar noah, mai bine de 2 ori pe an decât deloc. Nu i-am mai văzut din noiembrie când toată lumea m-o abandonat şi am fost singură.

Cred că multă lume s-o obişnuit cu Byron şi Kumm să cânte cu întârziere, de aia când o început concertul era destul de puţină lume. În următoarea jumătate de oră s-o adunat lumea.

Băieţii au cântat cam o oră jumate, aproape toate piesele de pe Forbidden Drama – cred că doar Toast Proposal o lipsit + plus două piese noi – Blinded By Sunshine şi încă una care am uitat cum se numeşte. O surpriză foarte mişto o fost coverul Jeff BuckleyGrace, care o sunat foarte, foarte mişto. O mai fost şi obişnuita deja Lazy şi solourile de pe Get Off a lui Prince.

Am aflat că Szabi nu mai cântă cu ei, şi ca acum basist e Jacob Glick – american la origine, în România de ceva vreme – care sună foarte bine😀. La fel, am auzit că pregătesc ceva surprize pentru public, deci rabdare, că e de aur, şi aparent o să merite.

Cântarea s-o ţinut în Irish & Music Pub deci o sunat bine. Săptămâna viitoare o să fie Kumm acolo, abia aştept, mai ales că de ultimele ori i-am văzut tot prin Roland unde sunetu nu prea le-o fost prieten.

O seară foarte faină, un concert foarte mişto, mi-era dor🙂

About cherrypick


2 responses to “Byron @ Cluj again (21.02.2008)

Lasă un răspuns

