Grimus @ Cluj (31.01.2008)

Primul meu concert pe anu ăsta s-o întâplat aseara, când am vazut Grimus în Irish & Music Pub.

De la intrare am fost întâmpinată de un nenea care mi-o pus o brăţară pe mână. M-am simţit ca la festival. Mă întreb dacă o rentat treaba şi dacă nu o costat brăţara aia mai mult decât intrarea în sine (chiar, are cineva idee cât costa chestiile alea?)

Am intrat, băieţii s-o apucat de cântat şi o ţinut-o aşa cam o ora jumate. Din punctul de vedere al sonorizării o fost foarte bine. Cred că şi-o cântat tot repertoriul, lumea o cântat cu ei, atmosfera o fost faină, dar mi s-o părut cam puţină lume.

Marea mea surpriză o fost cover-ul după dredg, care le-o ieşit chiar bine. Am mai primit şi un Muse.Când o cântat In a Glimpse, aşa, pe la sfârşit, şi-o luat în serios versul cu This could be spectacular şi ne-am trezit cu confetii căzând peste noi (o avut un efect chiar mişto).

All in all, o sunat foarte bine, băieţii şi-o anunţat albumul cam în 3 luni, după 3 ani de când cântă. Sincer, eu abia aştept să văd cum o să sune piesele pe cd🙂

About cherrypick


11 responses to “Grimus @ Cluj (31.01.2008)

Lasă un răspuns

