Kumm @ Roland Garros (13.12.2007)

Aseara, in Roland Garros a avut loc ultimul concert Kumm pe anu asta din Cluj. Evident ca am fost acolo. Si bine am facut, ca m-am simtit tare bine.

Dupa ce am convins niste oameni care sa vina cu mine, ne-am postat in Roland la pe la 10 si ceva – stiind deja ca o sa intarzie cu cantatu – ei au inceput la 11:10 si au cantat fix 2 ore.

Doua ore in care am dansat si m-am agitat pe acolo. Suntetul a fost mai bun decat la Travka sau la alte concerte la care am mai fost pe acolo, dar era mai bine in Pub. Oh, well.

Au cantat piese noi si vechi, au facut improvizatii, l-au avut pe Erhan(Firma) la bass – caruia am vrut sa merg sa-i zic ca albumu nou Firma sucks da cica era ziua lui si n-am vrut sa fiu asa naspa – Domi iar o fost la inaltime, vorba unei bune prietene e Mic da’ fâşneţ (la noi se zicea Chici da’ hî’).

Punctul culminant trebuia sa fie Little Blue, dar nu o sunat chiar cum imi doream. Degeaba, cum zice si Floppy, nu e la fel. Don’t get me wrong, imi place si Catalin la voce, dar nu e la fel.

In ciuda a ceea ce spun unii, mie mi-o palcut concertul foarte mult, o trecut ceva vreme de cand n-am fost asa energica si bine dispusa la o prestatie live.

Astept cu mare interes albumul nou, si concertul de lansare.

M-am ales si cu un afis care mi-l doream de multisor😀 Dap, aia e usa mea, si dap, stiu ca l-am pus stramb da asa-l las😀

Am uitat sa mentionez – mult mai putina lume decat ma asteptam si decat ma obisnuisem la un concert Kumm. I wonder why…

Halleluja!

About cherrypick


6 responses to “Kumm @ Roland Garros (13.12.2007)

Lasă un răspuns

