e18

o cura intensa de…diluare. de vreo cateva ore ascult ce mi-a trimis cristi acum un an. imi lipsesc. da…

Detektivbyran – E18

trebuie sa plecam din locul asta si din celalalt si din celalalt si din celalalt. sa nu ne uitam niciodata inapoi.

probabil, asta seara voi incepe sa rasfoiesc o carte intorcandu-i paginile aleatoriu(doar ca sa pot sa-mi confirm ca am ramas cu ceva din toata nebunia) sau sa ma plimb pe niste strazi in frig fara sa am o destinatie precisa. un chip inghetat te poate trezi aproape surprinzator. ar trebui sa fugim de peste tot. hai, vii?

acum vreau sa incercam ceva. in primul rand as dori sa asculti e18. apoi sa o downloadezi pentru lucrurile cele mai bune in viata, cele de o importanta minora, vin gratis si fara sa le cauti(suna epicurean. stiu. dar asta e toata logica indie-ului).

sa o asculti intr-un loop infinit, sa deschizi la cateva secunde dupa ce ai vazut muzica, alta instanta a aceleiasi melodii, sa o suprapui peste cea veche. apoi alta si alta si alta si alta. si sa te gandesti cum naiba am ajuns in toate zilele astea sa nu ne mai apartinem si sa nu mai intelegem nimic din noi.


Lasă un răspuns

