666 amintiri

Din vorba in vorba cu Diana, mi-am amintit ca acu’ vreo 4 ani – cand mi-am pus pentru prima data net prin cablu si mergea fuljer fata de dial-up – am descoperit prog-ul si m-am indragostit de el ca gen de muzica. Atat de tare incat pentru o perioada de aproximativ un an aproape ca am uitat ca mai exista si alte genuri muzicale.

Atunci, unul din albumele care le ascultam zilnic – uneori si de mai multe ori – era Aphrodite’s Child – 666. Facandu-mi-se un dor extraordinar de The Four Horsemen, am pus-o in playlist si m-au trecut niste fiori de am zis ca e musai sa ascult tot albumul. Am lasat prea mult timp sa treaca de la ultima ascultare pana acum, dar se pare ca totusi are un efect bun asupra mea. Il gust si mai cu placere – il devorez de-a dreptul. Recunosc sunete care ma fac sa tresar. Imi amintesc senzatii vechi, franturi de conversatii, alte muzici din perioada de acu 4 ani, persoane.

Aphrodite’s Child – The Four Horsemen

E foarte misto cand mai patesc astfel de chestii. Cred ca o sa pun si Nightingales and Bombers de la Manfred Mann`s Earth Band, in cinstea aceleasi perioade, doar merg mana-n mana.

 

Si ca footnote, multumesc aici unei anume persoane – care a avut rabdare atunci cu mine si mi-a spus de trupe de care nici nu stiam ca exista, mi le-a pus in brate, si m-a ajutat sa ma indragostesc de genul asta muzical – un bun prieten al meu🙂 (nu dau nume, ca daca citeste oricum se regaseste in randurile astea😀 )

About cherrypick


2 responses to “666 amintiri

Lasă un răspuns

