Luna Amara @ Cluj (24.11.2007)

Daca stau sa ma gandesc de cand nu am mai vazut Luna Amara live, nu cred ca pot spune cu exactitate. Stiu sigur ca i-am prins in Baia Mare cand eram in anul I, dar nici macar perioada anului nu mi-o amintesc. Mi-o placut mult Asfalt, dar poi le-am cam pierdut urma.

Aseara m-am gandit ca e totusi cazul sa ma duc iar la un concert, macar de dragul vremurilor de liceu.

Cand am ajuns in Irish & Music Pub cantau Rock House, o trupa tanara din Alba Iulia care au sunat surprinzator de bine – felicitari baietilor -, (spun tanara pentru ca cel mai mare din ei are 22 de ani), au fost foarte energici, prestatie live faina. Nu cred ca e genul de muzica ce as asculta-o eu acasa, dar nu mi-ar displacea sa-i mai vad live🙂

Luna Amara au cantat o ora jumate, atat piese de pe Asfalt, de pe Loc Lipsa, cat si piese noi, in prima auditie chiar. Sala a fost plina – inca nu am vazut-o asa – cred ca au fost peste 350 de oameni. Surpriza a fost soundul trupei. Cand ii vazusem eu nu erau asa nervosi. Riffuri de chitara, voci suparate, tot tacmul. Dar au sunat foarte foarte bine. S-a facut si pogo – inca nu inteleg care ii placerea sau satisfactia de pe urma practicii asteia dar deh, fiecare cu sadismul lui.

Am ramas iar – ca si dupa concertul Byron – uimita cat de misto e sonorizarea in sala asta noua de concerte, asa ca un rand de aplauze pentru cine a facut-o. Nu a fost nici fum mult. Excelent!

Raman cu intrebarea (si nu am pile la nici un bar din Cluj ca sa fiu acuzata de promovare, e strict din perspectiva spectatorului): de ce se incapataneaza trupele sa cante in locuri unde sunetul e foarte prost cand exista sala asta misto?

Ma intreb cum s-au simtit cei din Luna Amara la bis, pe Gri Dorian, cand nici macar nu au trebuit ei sa cante, din cauza ca nu aveau loc de public😀

All in all, aseara am avut parte de o surpriza muzicala frumoasa, atat din partea trupei Rock House cat si din partea Lunii Amare.

Ah, imi pare rau ca nu au cantat Into Another.

About cherrypick


One response to “Luna Amara @ Cluj (24.11.2007)

Lasă un răspuns

