Travka @ Cluj (16.11.2007)

In cadrul turneului de promovare a proaspat lansatului Vreau sa simt Praga, Travka au ajuns aseara la Cluj, in Roland Garros.

Pentru ca de data asta am mers in gasca am lasat aparatu foto acasa si am mers sa ma bucur cu restul lumii de concert. Bine am facut, ca oricum nu cred ca vedeam mare lucru sa fac poze (serios, 5-10 cm in plus nu mi-ar strica).

In deschidere au cantat Avorton. Nu i-am mai auzit, dar au sunat foarte bine. Cred ca era mult mai in avantajul lor daca aveau si sonorizare calumea, pentru ca piesele promit. Numele trupei nu-mi place, dar se poate trece cu vederea.

Travka au cantat vreo 1h jumate, piese de pe ambele albume. Cred ca una sau doua au lipsit de pe albumul nou. Ma asteptam sa nu cante Cum te simti din cauza lipsei de saxofon, dar spre surprinderea si bucuria mea au cantat-o😀 (necenzurata😉 ). Imi pare rau ca nu am auzit un Indiferent, sau Inger sedat (tipei din spatele meu cred ca i-o parut si mai rau, mai ales ca nu cred ca azi mai are voce de cant o strigat „dar ingerul sedat unde e?”), dar deh, sper ca data viitoare. La bis au cantat Proprietarul de poduri – o surpriza tare frumoasa, fiind una din primele piese de la ei pe care am ascultat-o, acu multa multa vreme.

Cea mai proasta parte a concertului o fost sunetul. Lucru ce – dupa cum am vazut eu – i-a deranjat si pe ei destul de tare. Partile misto o fost sala plina de oameni care stiau piesele Travka aproape vers cu vers – ceea ce inseamna ca ar trebui sa viziteze mai des Cluju – si invitatul surpriza Mihnea (Luna Amara) pe Corabia nebunilor.

All in all o fost foarte fain, dar sunetu foarte naspa (dap, o fost chair atat de aiurea incat sa repet de atatea ori). Oricum, o meritat😀

Daca nu mai vin pana atunci, baietii o promis ca o sa se intoarca in primavara sa lanseze albumul cum se cuvine🙂

About cherrypick


2 responses to “Travka @ Cluj (16.11.2007)

Lasă un răspuns

